Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en god håndkrem?

Blir veldig tørr på fly og trenger en god håndkrem, sliter med at etter 1 min er hendene like tørre igjen i den tørre flylufta..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg synes at Sans soucis er god

Skrevet

Jeg elsker L’Occitane Shea Butter Hand Cream. Om vinteren pleier jeg å ha denne med på skolen, og har både gutter og jenter som kommer bort å spørs om de kan få litt av den fantastiske håndkremen min :ler:

Skrevet
Mentholatum har en veldig god håndkrem :jepp: Den får du tak i på apoteket. Pris aner jeg ikke (jeg fikk en herlig gavepakke i den konkurransen de hadde for en stund siden :fnise: )Men tror ikke den koster over 100-lappen.
  • Liker 1
Skrevet

L’Occitane Shea Butter Hand Cream har jeg prøvd, funker kjempe bra ellers, men blir tørr på flyet etter 5 min. :fnise: Eller ikke sikker på om det var den, var også fra L'Occitane, men kan ikke huske om den så helt lik ut.. Vet du om de har forskjellige typer?

Mentholatum, jeg får prøve denne :)

Skrevet

L’Occitane Shea Butter Hand Cream har jeg prøvd, funker kjempe bra ellers, men blir tørr på flyet etter 5 min. :fnise: Eller ikke sikker på om det var den, var også fra L'Occitane, men kan ikke huske om den så helt lik ut.. Vet du om de har forskjellige typer?

Mentholatum, jeg får prøve denne :)

Hvis du ser her (om du husker kremen da), ser du de forskjellige håndkremene til l'occitane, kan være du har prøvd noen av de andre? Jeg mener at en av de andre jeg har testet en gang ikke holdt like lenge, men føler den jeg nevnte over er litt fet, samtidig som den trekker seg fort inn. Har ikke hatt noen problemer med at den ikke holder lenge nok, om du skjønner :)

Skrevet

Er helt enig i at Mentholatum er verdt å prøve! Den bruker jeg fast hver dag. Den går fort inn i huden, lukter godt og gjør hendene myke:) Den koster rundt 70 kr på apoteket..

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg bruker endel av en krem som heter Essex, som min mor begynte å bruke etter at hun fikk påvist allergi mot endel parabener. Synes den er utrolig god og kapret en tube av henne for et halvår siden. Bruker ikke så mye håndkrem, mest på langturer i bil på vinteren og slikt, da tørker jeg helt ut. Klisser ikke, er tynn og god, ikke spesiell lukt og trekker fort inn. Og beholder fuktfølelsen lenge. Tror den er å finne på apoteket.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, da har jeg et par alternativer å prøve :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd mange forskjellige håndkremer, og har en soleklar favoritt! Eucerin. Den er ikke feit, og trekker inn med en gang. Den gjør hendene fantastisk myk, og holder på fuktigheten, så man trenger ikke å smøre seg inn så ofte. Anbefaler å prøve den! Den inneholder ikke parfyme.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsettelse fra tråden om Eucerin over:

Jeg har alltid vært veldig tørr på hendene, og hatt problemer med at huden sprekker og begynner å blø. Jeg har smurt meg inn med håndkrem hvert tiende minutt, uten langvarige resultater. Etter jeg begynte med Eucerin smører jeg hendene 2-3 ganger for dagen, og nå er de babymyke, og uten noe som helst tegn til sprekker!

Skrevet

Jeg bruker Locobase. Den er veldig feit, men det gjør at hendene holder seg mye lengre myk enn hvis jeg bruker f.eks Spenol. Du får Locobase på apoteket, og den er ikke så veldig dyr!

Jeg er også en stor fan av Nivea Creme. Den er også ganske feit, og lukter ganske godt. Den får du på Ica og coop-butikker, tror jeg.

Sliter mye med knusktørre hender om vinteren! Det eneste som hjelper på meg er så feit krem som mulig, alt annet lindrer bare i tre minutter før jeg blir tørr igjen.

Skrevet

Jeg elsker L’Occitane Shea Butter Hand Cream. Om vinteren pleier jeg å ha denne med på skolen, og har både gutter og jenter som kommer bort å spørs om de kan få litt av den fantastiske håndkremen min :ler:

Denne svarger jeg til og :)

Btw. Mentholatum på hendene? Blir ikke det innmari seigt å ekkelt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best Dead Sea Spa Magik sin håndkrem :) Den holder hendene myke og fine selv på vinteren. Om sommeren funker forsåvidt Aco sin canola-håndkrem og sikkert flere andre også. L'Occitane sin synes jeg lukter vondt (shea), og vet ikke om jeg synes den er spesielt god heller.

(Mentholatum har en egen håndkrem :) ganske god)

Skrevet

En håndkrem fra ACO som inneholder canola oil og Q10, funker kjempe bra for meg ihvertfall! :jepp:

Skrevet

Jeg er ikke så glad i de veldig fete håndkremene, L'Occitane for eksempel synes jeg er forferdelig! Mine stakkars tørre hender liker best Aderma og Lipikar Xerand fra La Roche Posay. Begge deler fås på apoteket.

Skrevet

Jeg bruker Soap&glory sin "hand food", fåes kjøpt på boots apotek til en femtilapp :)

Skrevet

Lipikar Xerand fra La Roche Posay.

Denne skriver jeg under på! Den desidert beste håndkremen jeg veit om. Har knusktørre hender som sprekker, og denne er den eneste som holder nok på fuktigheten. Den ser tyntflytende ut, men er helt fantastisk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes denne, fra Boots apotek, er helt fantastisk. Dessuten er den ganske rimelig i forhold til mye "mer fancy."

Skrevet

L’Occitane Shea Butter Hand Cream :rodmer:

Jeg sliter noen ganger med mye eksem på hendene om vinteren, og ingen av kremene jeg har prøvd har fungert like bra som denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...