Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.slottsfjell.no/program/

Jeg skal på slottsfjell, og jeg har egentlig hørt om veldig få av de som kommer. Er det noen på denne listen som man bare MÅ se på?

Skal selvfølgelig se Ròyksopp og Kaizers Orchestra, men det er det eneste jeg vet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crystal Castles!

Sikkert veldig spesielt for de som ikke har hørt dem før, men..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Bernhoft på det varmeste! Han er genial, spesielt live. (Han var forresten oppvarming for Kaizers).

Er du fra Vestfold-området? Altså, jeg skjønner at du vil få med deg Slottsfjellfestivalen, men Tønsberg har mye bra ellers også, hvis det er noen timer det ikke skjer noe spesielt ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt om pent lite der, og det virker som om det som spiller der ikke er min type musikk/sjanger.

Men ei jeg ville sett er Melissa Horn, hun er flink :)

Selv skal jeg på Tuska metal festival i Helsinki :happy:

AnonymBruker
Skrevet

Henrik Hasfjord(spiller torsdag kl. 13 ute ved Total, og på lørdag kl. 1430 ved Tårnlunden) er forresten verdt å få med seg! En "up and coming" star fra Tønsberg :)

Mhoo er også fra Tønsberg, men de har jo gitt ut cd nå, og er litt høyere på rangstigen enn Henrik H. De er også geniale! verdt å se de :)

Skrevet

Bor i Tønsberg :)

Og Henrik H er en gammel venn, og jeg er en god venninne av en i Mhoo :) H

Takk for svar, bare å fortsette :)

Skrevet

Grinderman... Nick Cave jo,det hadde jeg ville fått med meg ;)

• Liker 1
Skrevet

Slottsfjell er herlig, gled deg hvis du ikke har vært der før! Jeg skal dessverre ikke dit i år, men hvis jeg skulle det så hadde jeg absolutt prioritert følgende band/artister:

Torsdag: Crystal Castles, Oslo Ess og Røyksopp

Fredag: Melissa Horn, Biffy Clyro, Grinderman, Monster Magnet

Lørdag: Bernhoft, Kaizers, Datarock, Lars Vaular

God blanding, men sånn er min smak ihvertfall :)

Skrevet

Bor i Tønsberg :)

Og Henrik H er en gammel venn, og jeg er en god venninne av en i Mhoo :) H

Takk for svar, bare å fortsette :)

Kan godt hende at jeg vet hvem du er, da :) Jeg har gått på ungdomsskole med flere i Mhoo, og ble kjent med Henrik H. gjennom konfirmantundervisning, selv om jeg er noen år eldre enn ham :)

Skrevet

Kan godt hende at jeg vet hvem du er, da :) Jeg har gått på ungdomsskole med flere i Mhoo, og ble kjent med Henrik H. gjennom konfirmantundervisning, selv om jeg er noen år eldre enn ham :)

Det er ikke så usansynelig :)

Vært på slottsfjell 4 ganger før, og gleder meg som en unge. Nå skal jeg bort til fjellet :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...