AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Har IKM i morgen. Strekene er ganske svake, men godt synlige. Da må jeg vel være gravid?? Kan nesten ikke tro det. Har prøvd i 7 mnd og kan knapt tro at det endelig er 2 streker på testen Kan svake tester gi økt fare for SA?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Testene ser omtrent slik ut: http://imageshack.us/photo/my-images/398/div025rc5.jpg/
Charlie28 Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Tatt to helt like tester selv i går og idag. Samme merke og alt Mine er helt like. Streken ER der, men den er veldig lyse rosa.. Er vi gravide?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Har IKM i morgen. Strekene er ganske svake, men godt synlige. Da må jeg vel være gravid?? Kan nesten ikke tro det. Har prøvd i 7 mnd og kan knapt tro at det endelig er 2 streker på testen Kan svake tester gi økt fare for SA? Hva er "IKM"? Svake tester kan bety lave nivåer av graviditetshormonet. Igjen, betyr dette svakere grad av/ikke noe/avtagende kvalme, ømme bryst og knip/stikk i magen. Alt avtar, og det blir brune flekker/eventuelt litt rødt blod. Dermed dør alt ut av seg selv og det er over. Så kan en prøve igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #7 Skrevet 13. juli 2011 Testene ser omtrent slik ut: http://imageshack.us/photo/my-images/398/div025rc5.jpg/ Den streken viser jo klart at du er gravid. Men, det vites ikke om du er gravid i eller utenfor livmoren. Om graviditetssymptomene avtar, og det er svake streker, betyr det negativt dessverre.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 Har IKM i morgen. Strekene er ganske svake, men godt synlige. Da må jeg vel være gravid?? Kan nesten ikke tro det. Har prøvd i 7 mnd og kan knapt tro at det endelig er 2 streker på testen Kan svake tester gi økt fare for SA? I en graviditet skal mengden HCG øke med tiden. Om du stadig tester svake streker, så er det noe galt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #9 Skrevet 13. juli 2011 Hva er "IKM"? Svake tester kan bety lave nivåer av graviditetshormonet. Igjen, betyr dette svakere grad av/ikke noe/avtagende kvalme, ømme bryst og knip/stikk i magen. Alt avtar, og det blir brune flekker/eventuelt litt rødt blod. Dermed dør alt ut av seg selv og det er over. Så kan en prøve igjen. Hold kjeft om ting du ikke har peiling på. Det vil ALLTID være svake streker når man tester FØR man skulle hatt mensen, men gratulerer, du er gravd! Fargen på streken har INGENTING med fare for SA på dette stadiet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #10 Skrevet 13. juli 2011 Det du linket til var jo ikke en svak strek engang. Sånn ser de ut ganske langt ut i svangerskapet.
Niennas Skrevet 13. juli 2011 #11 Skrevet 13. juli 2011 Jeg vil påstå at dette er en ganske sterk strek du la ut. Gratulerer! Ja, dere er absolutt gravide (hvis begge har ca like tester), og har ingenting å bekymre dere for. grunnen til at den er svak kan være "utvanna" urin, eller rett og slett at det er så tidlig at kroppen ikke produserer mye hcg enda. Slapp av, og nyt den første tiden som gravid, snart kommer kvalme og andre grusomme ting IKM betyr Ikke-kommende-mens, som er et utrykk som brukes av prøvere. Dagen for IKM er den dagen mensen skal komme, men forhåpentligvis ikke kommer, fordi de er gravide.
Gjest Emo Fisk Skrevet 14. juli 2011 #12 Skrevet 14. juli 2011 De aller fleste tester ganske så svakt rundt IKM, så ikke bry deg om hva AB 23.02 sier. Jeg testa svakt i lang tid jeg, men ungen er like fullt sterk og høyst operativ inne i magen.
Go'jenten Skrevet 14. juli 2011 #13 Skrevet 14. juli 2011 Ikke bry deg om AB som tydelig snakker om noe han/hun ikke har peiling på. Jeg fikk slike streker i en uke, før de ble sterkere og sterkere. Nå er den streken som viser at jeg er gravid, sterkere enn kontrollstreken. Gratulerer, du har et mirakel i magen!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #14 Skrevet 14. juli 2011 TS her. Nå er jeg 2 dager over IKM, jeg tok en CB digitaltest i dag (den første noensinne), ville se se svart på hvitt om det stod gravid på den.. etter ca 20 sekund står det GRAVID. Begynte å skjelve ukontrollert og le selv om jeg allerede har testet svakt positivt for 3 dager siden. I`m pregnant :kgbaby: 1
Narnia Skrevet 14. juli 2011 #15 Skrevet 14. juli 2011 TS her. Nå er jeg 2 dager over IKM, jeg tok en CB digitaltest i dag (den første noensinne), ville se se svart på hvitt om det stod gravid på den.. etter ca 20 sekund står det GRAVID. Begynte å skjelve ukontrollert og le selv om jeg allerede har testet svakt positivt for 3 dager siden. I`m pregnant :kgbaby: Gratulerer så mye
muffin26 Skrevet 14. juli 2011 #16 Skrevet 14. juli 2011 Hehehe gratulerer ts så koselig:) Sånne ab er så idiotiske med sine tåpelige svar.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #17 Skrevet 14. juli 2011 Takk Terminen er ca 23.mars-12 og jeg er rett over 4 uker på vei
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2011 #18 Skrevet 14. juli 2011 Ble litt satt ut av Anonymbruker selv, går ikke an å skrive ting på den måten og være så skråsikker uten å ha fakta og støtte seg til. Har lest om mange som har testet svakt positivt hvor svangerskapet har utviklet seg normalt. TS
MinnieMy Skrevet 14. juli 2011 #19 Skrevet 14. juli 2011 Gratulerer så mye med graviditeten TS... Vi er nesten like langt på vei vi da.. Lykke til med tiden fremover..
Charlie28 Skrevet 17. juli 2011 #20 Skrevet 17. juli 2011 Takk Terminen er ca 23.mars-12 og jeg er rett over 4 uker på vei Vi har testet svakt positivt samtidig. Jeg tok også den digitale testen fra CB, og min sto også gravid 1-2 på. Tatt vanlige tester torsdag og i dag, og nå er strekene like sterke. Den er ikke lenger svak, men VELDIG sterk. Det morsomme er at jeg har faktiskt termin på samme dag som deg. Jeg har også 23. mars 2012 :gjeiper: Tror jeg i dag er 4+6 uker på vei. Gratulerer til oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå