Gå til innhold

Singel - og lei av det!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trivdes godt som singel, gjerne bedre enn jeg har gjort i kjæresteforhold (noe som har resultert i at forholdene mine gjentatte ganger har tatt slutt) Nå er det ett år siden sist jeg hadde kjæreste og jeg kjenner jeg er blitt forferdelig ensom. Jeg ønsker meg nå virkelig en kjæreste, dette har jeg vel aldri gjort før (!) det har liksom bare blitt slik. I tillegg har jeg kanskje også lurt meg selv i å tro at jeg var forelsket i disse guttene, uten at jeg var det.

Jeg er en pen jente på 22 år, studerer og jobber og skal jo med dette ikke ha så store problemer med å finne noen - men jeg møter ingen :/ Blir bare oppgitt over hele situasjonen og jeg begynner å bli litt desperat (noe som skremmer meg litt). Er relativt mye ute på byen, men jeg føler ikke at dette er stedet for å finne potensielle partnere uansett.

Det har også vært en tendens til at de fleste guttevennene mine faller for meg, noe som kompliserer ting for meg, når jeg liksom skal ut på byen for å møte nye folk. Kompisene mine lett oppmerksomhetssyke og litt småsjalu og jeg ender derfor med at jeg henger med vennene mine hele kvelden uten å treffe andre. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få de rette guttene til å ta initiativ for å bli kjent meg meg?! Og hvordan skal jeg hoppe ut i denne kjærestejakten, uten å bli oppfattet som desperat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli voksen og kvitt deg med alle disse guttevennene dine, først og fremst.

Skrevet

Jøss.

• Liker 1
Skrevet

Blir man voksen av å ikke ha venner av motsatt kjønn?

Skrevet (endret)

Blir man voksen av å ikke ha venner av motsatt kjønn?

Helt sikkert.

Dessuten kvitter du deg da med alle bremseklossene som kanskje avskrekker potensielle kandidater som ikke gidder å ta sjansen på å kaste bort sin tid og sine ressurser på deg.

Endret av Steinar40
Skrevet

Helt sikkert.

Dessuten kvitter du deg da med alle bremseklossene som kanskje avskrekker potensielle kandidater som ikke gidder å ta sjansen på å kaste bort sin tid og sine ressurser på deg.

Jeg har aldri sett på guttevenner som bremseklosser. Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med andre på byen - selv når jeg har med meg guttevennene mine. Liker de ikke at jeg prater med andre gutter, så går jeg heller bort fra dem et sted de ikke kan se meg.

Skrevet

Jeg har aldri sett på guttevenner som bremseklosser. Jeg har aldri hatt problemer med å komme i kontakt med andre på byen - selv når jeg har med meg guttevennene mine. Liker de ikke at jeg prater med andre gutter, så går jeg heller bort fra dem et sted de ikke kan se meg.

Og det syns du høres veldig fornuftig ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...