shadow6 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Det er en ting jeg har lurt på en stund, hva liker egentlig menn best? Liker dere at vi barberer oss nedentil hele tiden eller burde vi ha litt hår der nede en gang i bland? Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg pleier noen ganger å barbere meg, men vil ikke gjøre det for ofte.. Hva synes dere?
Gjest Katten. Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Alle menn har forskjellige preferanser. Min er så glatt som overhodet mulig
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Helst glattbarbert eller vokset. Men en liten stripe på venusberget er også godtatt.
Giacomo_P Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Hva liker tyskere best - øl eller vin? Folk er forskjellige. Spør partneren din. Personlig foretrekker jeg en velstelt plen fremfor en skøytebane eller en åker full av tistler. En gammel huskeregel: Den pene inngangen er der hvor dørmatten ligger...... 3
Gjest Rådgiver Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Trist med den flokkmentaliteten som råder i forhold til dette. Nesten ikke mulig å oppdrive en vakker kvinne med naturlig hårete kjønn om dagen. Synd. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Noen liker masse hår. Noen liker trimmet hår. Noen liker barbert i bikinilinjen. Noen liker trimmet hår, men glattbarbert rundt kjønnsleppene. Noen liker en liten stripe. Noen liker helt glattbarbert. Noen liker sikkert også glattbarbert på venusberget, men masse hår rundt kjønnsleppene og anus 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Jeg liker ikke å barbere meg. Syns ikke jeg får noe godt resultat, pluss at jeg syns glattbarbert kjønn ser ut som barnekjønn, og det blir helt feil. Så jeg pleier å stusse håret nedentil så det ikke blir for langt, og å barbere bikinilinja sånn at det ikke stikker ut noe ulekkert når man går med bikini. Har ikke fått noen klager ennå! Typen syns det er helt greit, og at jeg gjør som jeg vil. Liker ham best naturlig også, det skal da være hår på mannfolk! 1
Timseh Skrevet 13. juli 2011 #12 Skrevet 13. juli 2011 Som de fleste her har svart før meg, så er alle menn forskjellig. Har opplevd menn som ikke kan fordra hår nedentil og har opplevd menn som virkelig ønsker at det skal være hårete der. Har selv en stripe etter mannens ønske om å prøve noe nytt
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #13 Skrevet 20. juli 2011 Men når dere snakker om barbering nedentil. Mener dere da på venusberget, eller under? *Grønnskolling*
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #14 Skrevet 20. juli 2011 Men når dere snakker om barbering nedentil. Mener dere da på venusberget, eller under? *Grønnskolling* Begge deler, både venusberget og rundt sprekken.
billcat Skrevet 20. juli 2011 #15 Skrevet 20. juli 2011 Rundt leppene liker jeg det glattbarbert til enhver tid. Over kan det varieres i kort/stripe/glattbarbert. 1
Facepainter Skrevet 20. juli 2011 #16 Skrevet 20. juli 2011 Rundt leppene liker jeg det glattbarbert til enhver tid. Over kan det varieres i kort/stripe/glattbarbert. Den får du en pluss for.
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. juli 2011 #17 Skrevet 20. juli 2011 Glatte lepper og en landingstripe er snasent
Gjest Maneater? Skrevet 20. juli 2011 #18 Skrevet 20. juli 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Hankjønn Skrevet 21. juli 2011 #19 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Er ikke mann selv, men hadde aldri slikket en hårete mus. Ikke prøv det heller, det blir hår i maten >< Foretrekker helt klart at kvinner er glattbarbert nedentil, virker mer renslig, herligheten er ikke nedgrodd som et forsvunnet Inkatempel i regnskogen og det er lettere å tørke opp når en er ferdig. Endret 21. juli 2011 av Hankjønn
Erotisk Flukt Skrevet 21. juli 2011 #20 Skrevet 21. juli 2011 Foretrekker glatt eller stripe ;-) Suits me well. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå