Gjest Donna Skrevet 18. november 2003 #1 Del Skrevet 18. november 2003 Hvor vanlig er det med sexy/småfrekt/lekert undertøy? Er dette noe dere bruker for deres egen del - eller for å glede/tenne partner? Eller noe dere ikke kan tenke dere å bruke i det heletatt? Og går det i bh/truser- eller korsetter, hofteholdere og strømper? og hvor kjøper dere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. november 2003 #2 Del Skrevet 18. november 2003 Ikke vanlig her i gården. Min kjære liker meg best uten og derfor behøver jeg ikke bruke mangfoldige tusener på noe jeg ikke liker å gå med. jeg liker best vanlig BH og truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Grensen mellom småfrekt og direkte horete er faretruende liten. En lekker stringtruse og blonde BH (i sett) er i mange tilfeller nok. Less is more :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VeraW Skrevet 19. november 2003 #4 Del Skrevet 19. november 2003 Forsøker å kjøpe undertøy av bra kvalitet som jeg selv føler meg bra i og som jeg også vet at kjæresten min vil like. Så sant det lar seg gjøre, kjøper og bruker jeg sett med matchende bh og string. Kjøper helst på undertøysbutikker (Underbart Steen og Strøm), men kjøper f eks, Triumph på Cubus hvor det ofte er salg. Jeg hater ellers strømpebukser, og bruker enten stay ups eller holder til strømpene. Min kjæreste tenner på meg i strømper, og jeg føler meg også bra. Strømper kjøper jeg stort sett på Lindex, evt Oroblu eller Wolford til spesielle anledninger. Synes det er viktig å tenke at også undertøyet skal se bra ut.. Ser ikke at noe av det undertøyet jeg har virker horete. Det forbinder jeg med undertøyet som de selger på kondomeriet og sex butikker. Det eneste i min undertøyskuff som kanskje kan betegnes som horete, er en lekker sort catsuit som jeg kjøpte i Køben i fjor....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2003 #5 Del Skrevet 19. november 2003 Tror jeg tenner mer på fancy undertøy enn han gjør - han foretrekker meg vel helst uten noe som helst... Liker å ha på meg noe pent under som passer sammen og sitter godt - det høyner selvtilliten og gjør at jeg føler meg tiltrekkende selv om jeg bare har olabukser og t-skjorte utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie28 Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Min mann tror jeg liker at jeg har mensen, for vi har uhemmet sex uansett, dessuten tror jeg han liker å prøve undertøyet mitt, for når jeg bretter det sammen og legger det pent på plass etter vask, ligger det ikke slik når jeg skal ha det. Eller så liker jeg pent og stilig undertøy, gjerne fra en kvalitetsundertøybutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Er igrunnen ganske usikker på hva kjærsten synes, jeg vet han tenner på hofteholdere og strømper, og har sagt han tenner på sexy undertøy, men vet ikke om vi tenker samme når vi snakker om sexy undertøy, derfor har vi store planer om å ta oss en tur på Beate Ushe sammen, så vi kan handle litt!! Jeg tenker ikke på det daglige undertøyet mitt når jeg tenker sexy/småfrekt undertøy jeg kan tenke meg å bruke i seksuelle situasjoner, for jeg bruker ikke blonder og syntet noe særlig til hverdags. Men kunne derimot godt tenkt meg å prøve hofteholdere, truse med fransk åpning, BH med halv kopp, gjennomsiktig "sak" over (ikke babydoll, men en sånn sak over...) etc. Det er nok mye fordi jeg i utgangspunktet ikke ser på meg selv som sexy, jeg har liksom alltid vært "liten og søt", og det har grodd såpass fast at jeg må gjøre noe annet dersom jeg selv skal føle at jeg er sexy. har ikke prøvd ut slikt undertøy, men er underveis. Ander betegner det kanskje som horete, men dem om det. Jeg gjør det litt fordi jeg vet kjærsten tenner på det, og litt fordi jeg er nysgjerrig på om jeg liker det selv, og på om jeg kanskje klarer å forestille meg at jeg er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Nei det er ikke vanlig men liker sexyundertøy bruker det av å til spesielt når vi skal ut å av å til får å glede mannen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MeMo Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg liker å kjøpe elegant undertøy av god kvalitet osv. Kjøper som regel sett på Victoria Secret ++, og da kjøper jeg gjerne et par truser til settet og strømpeholder dersom de har. Kan ikke si at jeg "bruker" undertøyet seksuelt, men elsker selv å ta meg godt ut under ytterklærne. Min kjæreste er veldig begeistret når jeg bruker strømper og stay ups. Fører av og til at de ikke kommer av før etter at vi har hatt sex..! Merker selv at jeg føler meg mer attraktivt og bekvem, selv om ingen andre kan se at jeg er elegant under. MeMo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå