Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst til å bestille veggord til barnerommet, evt også til vårt soverom. Er det noen som har noen nettsider å anbefale som er rimelig, men bra kvalitet? Vet ikke om det er forskjell på kvaliteten på disse??

Det må også være mulig å fjerne de, for vi leier leilighet.

Håper noen har noen tips og/eller anbefalinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte våre på www.trendystickers.dk. Til soverommet kjøpte kjøpte vi 8 linjer fra et vers fra sanger "vår" og plasserte på veggen over senga. Denne tok opp nesten hele veggen, så den er rimelig stor. I tillegg kjøpte vi to linjer til stua og to linjer til kjøkkenet. Dette kom på litt i underkant av 1000 kroner inkl. frakt. Prismessig tror det ikke det er store forskjellen, uansett hvor du kjøper. Vi er iallefall veldig fornøyde med våre. Rask levering, og lett å påføre veggen. Det er heller ikke noe problem å ta de av igjen :happy:

Skrevet

http://foto1.mystore.no/

Her kjøpte jeg mine. Lett å få på, og lett å ta av. Har ikke noe å sammenligne med, men jeg er fornøyd hvertfall! Rask levering også.

Skrevet

Har kjøpt på veggfolie.no. Lang leveringstid. Tok 3 uker.

Også har jeg kjøpt fra en side i USA: stickywords.net Fikk de på 1 uke og det var grisebillig. Den ene jeg har er litt over 1 meter bred og halvmeteren høy og kosta ca. 120kr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet mine veggord/wallstickers her: VEGGORD

Fikk de levert raskt og gratis frakt. Anbefales

Skrevet

Boligfryd.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...