AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hei Er en vanlig ansvars bevist dame som har kommet i en uheldig situasjon. Har nå kun inntekt ved støtte fra sosial tjenesten i en overgangsperiode, men utsikt til vanlig jobb i neste måned. Saken er at jeg har fått en uforutsett utgift som må dekkes umiddelbart. Jeg har hørt mange skrekkhistorier om folk som får høye forbrukslån, selv uten inntekt bare ved hjelp av søknad via mobil og lignende. Jeg er i en slik situasjon nå at ser på et slikt lån som eneste utvei. Men jeg finner ingen slike lån. Vet dette er dyrt og lite bra, men er disiplinert og har selvinnsikt, så jeg vet hva jeg begir meg inn på. Kan noen hjelpe meg?
Surriball Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Du kan søke mastercard hos banken din? Jeg har dnb nor, og jeg fikk mastercard med 5000 i kredittgrense selv om jeg er student. Den kom innen ei uke. Hvis du tjener normalt og har jobb vil du nok få enda høyere!
Sugerøret Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 gå til sosialkontoret og hør med dem? Ettersom du alt er i systemet
Nuttery Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Du har ingen mulighet til å låne litt fra foreldre/søsken/tanter e.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå