AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har begynt å sykle og har kjøpt meg en sykkeltights. Mange jeg kjenner sier at man ikke skal bruke truse under sykkeltightsen, jeg synes det høres rart ut. Er det noen som vet hvordan dette skal være?
Wiggins Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 (endret) Det er definitivt ikke meningen at man skal bruke truse under sykkelbuksa nei. Det forutsetter at du har kjøpt deg ei ordentlig sykkelbukse med polstring i skrittet. Da er det bare å ta av seg alle de "sivile" klærne og dra på seg sykkelbuksa og sykkeltrøya, og sykle i vei. EDIT: Det kan fort gi gnagsår å bruke truse under sykkelbuksa. Endret 11. juli 2011 av Lance
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg bruker ikke truse under sykkelshorts, for da får jeg gnagsår.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 TS her. Problemet er at det stikker ut et og annet hår foran om jeg ikke bruker truse under, og det synes jeg er litt utrivelig. Tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå