AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Jeg skal bestille meg time for å ta en skikkelig ansiktsrens før bryllupet. Men så trenger jeg litt tips ang når det er best å gjøre det. (Får høre forskjellige fra forskjellige salonger). Er det en eller to uker før bryllupet som er best? Tenker da for å unngå store utbrudd på den store dagen, at huden er så ren som mulig
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Aner ikke, men kommer med et godt hverdagstips angående huden alikevel Når jeg har dusjet, tar jeg ofte håndkleet og skrubber huden i ansiktet med. Ikke så hardt, bare en lett peeling. Man blir da skikkelig myk og deilig etterpå, og kan bare ta på en lett ansiktskrem
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg ville tatt to uker for det har faktisk vært at jeg har hatt utbrudd opptil en uke etter dyprens. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Når jeg har dusjet, tar jeg ofte håndkleet og skrubber huden i ansiktet med. Ikke så hardt, bare en lett peeling. Man blir da skikkelig myk og deilig etterpå, og kan bare ta på en lett ansiktskrem Åh jeez. Du tror ikke det er en grunn til at folk faktisk bruker forskjellige peelingprodukter, istedenfor å skrubbe seg i ansiktet med et håndkle? Nei huff, det der virker bare dumt, huden min hadde klikket i vinkel.
SmallTalk Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Jeg ville tatt behandlingen 2 uker før bryllupet. 1
Namine Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 vet dette høres helt sykt ut, men jeg har prøvd en ting nå, peele huden med sukker, og det funker knall! (jeg ville kanskje ikke prøvd det rett før den store dagen i tilfelle) men det har i alle fall funket kjempebra på meg. peeler først huden med sukker og sminkesvamp/bomullsdotter, så vasker jeg av med feks vanlig rensegel etterpå. men huden min reagerer på enkelte produkter da, så jeg syntes det var veldig greit med noe så mildt som funket bra. ellers ville jeg også tatt en dyprens to uker før, så huden rekker å stabilisere seg igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Tusen takk for svarene! Ser ut til (ut fra deres erfaringer) at jeg bør endre timen til noen dager tidligere.. Håper bare det er noe ledig! Så satser jeg på null utbrudd på den store dagen - Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå