Gjest kylle Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hallo! Jeg er i et forhold som har vart seks års tid, vi har et bra sexliv og prøver ut stadig nye ting. Men tanken på å dele sexen med andre merker jeg frister; enten det er å ha sex i samme rom, trekant, partnerbytte etc. Jeg kan jo også forestille meg at innerst inne så har de fleste lyst til dette, og hvertfall sammen med noen de er trygge på. Spørsmålet er bare hvordan hva den beste måten er å ta opp et slik forslag? Hvordan har dere som gjør det startet? Helt konkret.. Føler at den gangen man tar det opp bør det gjøres på en slik måte at det ikke ødelegger for å evt. snakke om det senere. Ønsker ikke at dette skal være en debatt hvor vidt man skal gjøre dette eller ikke, men tanker om hvordan man kan snakke om det. På forhånd takk!
Gjest Bama Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Hallo! Jeg er i et forhold som har vart seks års tid, vi har et bra sexliv og prøver ut stadig nye ting. Men tanken på å dele sexen med andre merker jeg frister; enten det er å ha sex i samme rom, trekant, partnerbytte etc. Jeg kan jo også forestille meg at innerst inne så har de fleste lyst til dette, og hvertfall sammen med noen de er trygge på. Spørsmålet er bare hvordan hva den beste måten er å ta opp et slik forslag? Hvordan har dere som gjør det startet? Helt konkret.. Føler at den gangen man tar det opp bør det gjøres på en slik måte at det ikke ødelegger for å evt. snakke om det senere. Ønsker ikke at dette skal være en debatt hvor vidt man skal gjøre dette eller ikke, men tanker om hvordan man kan snakke om det. På forhånd takk! Tror absolutt ikke at de fleste har lyst til dette nei, men at det tvert imot er noe som foregår mellom en ganske liten og lukket gruppe mennesker. Oppsøk en swingersklubb, der får dere sikkert den innledningen dere trenger for å komme igang. 2
Erotisk Flukt Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Du må foreslå at dere en kveld skal dele en eller to fantasier med hverandre, og da forteller du din fantasi om swinging, og se hvordan han reagerer på den fantasien. Om du får en positiv reaksjon, da kan du foreslå at dere kanskje oppsøker en swingersklubb, slik som VIP Room i Oslo. For drar man på en swingersklubb, så er man ikke forpliktet til å swinge, man kan nøye seg med hverandre. Ta kontakt med de som driver klubben, de har peiling på det de holder på med. -Domino
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Hvordan er egentlig disse klubbene? Folkene, aldersnivå og standard? Er det veldig dirty eller som på et gjennomsnittlig utested? Vi er et par på 24 år, men aldri turt å dra pga. en anelse om at aldersnivet muligens ligger foreldrene vårt nivå.
Erotisk Flukt Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Aldersnivået ligger alldeles ikke på deres foreldres nivå. Er mange unge og attraktive mennesker som drar på klubb, spesielt på VIP Room. Kan også anbefale cupido for dere, for å finne andre likesinnede par å leke med. Og der er det også en hel del attraktive par. Så kan dere alle fire, seks, åtte eller flere dra på klubb sammen. Ta kontakt med de på VIP Room, de svarer på alt dere spør om. -Domino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå