Gjest hhg Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 JEnte på 30 år her. Har lyst hele tiden. Er i forhold og takk for det Kan komme flere ganger hver dag, enkelte dager er det nesten plagsomt for jeg er så kåt. Kjæresten min digger det forøvrig. Har lyst på han hele tiden! Lurer kanskje litt på hvordan andre jenter er. Synes det snakkes lite om det, sexlyst hos jenter. Er det en myte at gutter har mer sexlyst og er kåtere? Jeg tror det
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Synes dette snakkes veldig mye om jeg da, men.. Vel, jeg har over gjennomsnittet med sexlyst tror jeg. Eller "orgasmelyst" er heller kanskje det riktige ordet. Er ikke alltid gira på selve sexen, men orgasmene er jeg seriøst avhengig av. Helst daglig. Også er jeg en slik som nesten er mer opptatt av at han skal ha det godt, så selv om jeg ikke er kåt selv så gir jeg han gjerne en avsugning.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg tror jeg er ganske midt på treet. Det går litt i bølger, noen ganger vil jeg ikke ha sex på to uker og noen ganger flere ganger om dagen. Har vel i gjennomsnittet sex 2 ganger i uka, hadde hatt mer hvis tiden strakk til.
Suzy Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har mer eller mindre alltid lyst - kanskje til og med hakket mer enn kjæresten min. Heldigvis har han veldig mye lyst han også, så vi matcher hverandre rimelig bra og har det veldig, veldig godt sammen
Erotisk Flukt Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Flertallet av de jentene jeg har holdt på med har vært kåtere enn meg, og jeg er en kar med en ekstrem libido, så ja, det er en myte at gutter og menn er kåtere enn jenter og kvinner. Mine erfaringer tilsier at dere er desto mer ekstreme. Og det liker man ;-) -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå