Miss Marple Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Noen som har tips om hvor på nettet man kan finne ulike sanger med tekst og besifring, uten å måtte betale for det?
Felicia Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 Nå skal ikke jeg begynne å messe om åndsverk og lovligheten rudt dette. Vil bare nevne det. Du kan f.eks prøv på guitartab.com?
Gundel Gaukeley Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Det kommer jo selvfølgelig litt an på hva slags musikk du er ute etter... Men hos OLGA finner du masse... www.olga.net
Miss Marple Skrevet 18. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2003 Er klar over dissse lovene, men vet jo at det ligger en del tabs ute på nettet, så jeg velger å bruke "tilbudet". De aller fleste av disse tekstene med besifring viser seg ved gjennomspillig at de faktisk ikke er riktige, veldig ofte iallefall, tonearten er feil, plutselig kommer akkorder som ikke har noe der å gjøre o.l., men jeg sjekker allikevel ut lenken du gav meg. Takk! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå