AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hjelp meg please. Det begynte med en flue, å nå er det mange av dem. Har vi bedrevet ulovlig avl av fluer siden de har formert seg sånn veldig :frown: Hvordan får vi stoppet det? Kastrering Hva kan straffen være hvis det blir oppdaget Idag når jeg sto opp så lå de strødd på gulvet... vi snakker her om et sted mellom 50 og 100. Døde Synes det er ille å bare kaste de i søppla. Lurer på om noen har oppskrift på ei god fluesuppe? Da kan vi ihvertfall få brukt de til noe 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Siden dette er kjæledyrsforumet så regner jeg med at du har fluene som kjæledyr, og da synes jeg det er ganske hårreisende at du vurderer å koke suppe på dem. Jeg er ikke vegetarianer, men har man en kjælegris så lager man ikke bacon av den liksom. Jeg synes du skal gi fluene dine en verdig begravelse. Dere trenger ikke velge samler og sånn, det kan bli litt i meste laget. Men en verdig stund og en skikkelig grav synes jeg de fortjener. Utover det synes jeg du bør være flittigere med å lufte fluene. Å ha innefluer er dyremishandling. Derfor bør du slippe fluene ut hver dag. De kommer fort nok inn igjen, så du trenger ikke være redd de skal stikke av. Hvis du passer på å lufte dem daglig reduserer du faren for uventet massedød kraftig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Takk for gode råd. Når det gjelder lufting, så gjør jeg det hver dag, men mistenker at de smugler med seg fluevennene sine inn igjen. Sikkert noen i fluemiljøet som har satt ut rykte om at vi har plass
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Takk for gode råd. Når det gjelder lufting, så gjør jeg det hver dag, men mistenker at de smugler med seg fluevennene sine inn igjen. Sikkert noen i fluemiljøet som har satt ut rykte om at vi har plass Her må du nok bare ta på deg skylda selv. Naboen min har litt av det samme problemet, men med katter. Det er stadig nye katter i hagen hennes, og hun klager over at det kommer flere og flere. Men hva kan man egentlig forvente når man setter ut skåler med fløte til dem? Du får slutte å fôre de fluene som ikke er dine. Jag ut alle som ikke tilhører deg. Man kjenner vel igjen sine egne kjæledyr?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Joda selvfølgellig kjenner man igjen sine egne husdyr. Med vennene smugles inn så fort vi snyr ryggen til... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå