Gå til innhold

Spille inn sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sang syns dere er den fineste om man skulle sunget en sang til mannen i bryllupet?! Foretrekker norske eller svenske sanger:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sang syns dere er den fineste om man skulle sunget en sang til mannen i bryllupet?! Foretrekker norske eller svenske sanger:)

Jeg synes man skal synge en sang som betyr noe for brudeparet, deres forhold o.l.

Sånn ellers har jo Hellbillies mye fint.

Forøvrig synes jeg godt man kan stå over å synge dersom man ikke er veldig flink. Har vært i flere bryllup der bruden skal synge til brudgommen, den ene bruden skiftet toneart flere ganger i løpet av sangen (godt hun ikke hadde noen som spilte til), en annen brud hadde ikke pen sangstemme, sang til tider særdeles surt og det ble en trykket stemning blant gjestene...

Skrevet

Jeg spilte inn From this moment på cd til min kjære til vårt bryllup..

Men hvilken sang man skal velge kommer jo an på hvilken sang som passer stemmen som skal synge den også, da..

Skrevet

Forøvrig synes jeg godt man kan stå over å synge dersom man ikke er veldig flink. Har vært i flere bryllup der bruden skal synge til brudgommen, den ene bruden skiftet toneart flere ganger i løpet av sangen (godt hun ikke hadde noen som spilte til), en annen brud hadde ikke pen sangstemme, sang til tider særdeles surt og det ble en trykket stemning blant gjestene...

Problemet er jo at om man er tonedøv hører man jo ikke at man er tonedøv :ler: Jeg er sanger, men hadde jeg ikke vært det ville jeg nok enten stått over hele sangen, eller spurt noen jeg VISSTE ville vært 110% ærlig om hvordan syngingen min låt..

Skrevet

Problemet er jo at om man er tonedøv hører man jo ikke at man er tonedøv :ler: Jeg er sanger, men hadde jeg ikke vært det ville jeg nok enten stått over hele sangen, eller spurt noen jeg VISSTE ville vært 110% ærlig om hvordan syngingen min låt..

Jeg ser problemet også :) Har jo sunget i kor før, så føler ikke jeg er helt tonedøv... Tror jeg satser på å forsøke, så får jeg spille den av til noen som er ærlige, så får jeg ta en avgjørelse da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...