Gå til innhold

Something OLD...........

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Puh...ikke lett å være brud hvis man må ta hensyn til hver minste lille detalj (som attpåtil ikke synes eller betyr noe). Jeg regner med å følge alle "reglene", bortsett fra den siste her - ikke fordi jeg er overtroisk, men fordi det blir sånn uansett (skal både låne, ha noe gammelt og masse nytt, og en blå sten i kjedet mitt). Mener ikke å tråkke noen på tærne, men blr det ikke litt tåpelig hvis man føler man må bestille en sixpence fra utlandet bare for å legge den i skoen?! Eller er jeg kynisk nå?!

Jeg synes ikke du er kynisk i det hele tatt.

Jeg kommer til å skaffe en siden jeg er knyttet til irene, og for å hedre min far som var stolt av å være halvt irsk. Er litt trist å tenke på at han ikke kommer til å være tilstede når jeg en gang blir gift, siden han ble drept i FN tjenesten sin.

Vet at det er veldig mye å tenke på når en skal gifte seg. Saeriamannen og jeg har ikke satt noen dato ennå, og jeg blir stressa bare av å tenke på hvor mye som skal planlegges. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk min sixpence av en kamerat av min far som bor i England.

Grunnen til at jeg ville ha en er fordi min mormor var fra England og jeg har familie i England, Skottland og Irland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

something old = smykkene (anses de som gamle når de er 12 år??)

something blue = strømpebåndet har en liten blå sløyfe

something borrowed = underskjørtet

something new = kjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte:

Noe lånt: Underskjørtet og en sånn greie jeg hadde i håret (til å feste håret på)

Noe blått: strømpebåndet jeg fikk av forloveren min

Noe gammelt: forlovelsesringen (som var gammel nok for meg!)

Resten var nytt: kjole, sko, undertøy, tiara..

Så lenge det er gammelt nok for den som skal bære det, spiller det vel ingen rolle.. Som mange sier, det er jo for gøy og for å "føre en tradisjon" videre! Forlovelsesringen min var 1,5år, og JEG synes den var gammel nok for å bruke i den sammenhengen.

Alle andre får ha sin definisjon av noe gammelt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...