Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan annbefale please

har Sjikkelig vondt med hull å greier:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke bruke en billig tannlegge. Du vil bruke en flink. Ellers kan det fort bli dobbelt dyrt.

Skrevet (endret)

Rimelig er ikke nødvendigvis dårlig. Vi studenter i Kristiansand holder oss gjerne til de anbefalt av SiA (gå inn på sia.no). Jeg går selv til Solbygg tannlegesenter hvor man får 25% studentrabatt på undersøkelsen og 15% rabatt på videre behandling. Synes ikke prisene ellers å ille heller.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også til Solbygg, men de er IKKE rimelige... Etter rabatt er de fortsatt dyrere enn offentlig tannlege. Dessverre er det bare pensjonister og ungdom under 18 som slippes inn til offentlig tannlege i Kristiansand, men hvis du kan finne deg en offentlig tannlege utenfor Kristiansand kan det lønne seg hvis du har mye som skal gjøres. God løsning for lommeboka mi hvertfall. ;)

Men, tannlegene på Solbygg er flinke og greie hvertfall, er min erfaring. :)

Skrevet (endret)

Altså, de fleste er dyrere enn offentlige, sånn er det bare. Jeg vil ikke si at de er rimelige i seg selv, men er rimeligere enn veldig mange private. Alt er relativt. Private er dyrere, sånn er det bare. Men, bare for å ha sagt det, etter å ha sammenlignet priser med andre hva andre betaler så er det ikke så verst (selvom det ideelle hadde vært at tannlegen var offentlig).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • 1 år senere...
Skrevet

Trekker denne opp igjen. Er det flere som har erfaringer med flinke tannleger i Kristiansand?

Anonym poster: 2e4d4bba8055dda690858e1bec6aae5c

• 11 måneder senere...
Skrevet

Benvold tannlege i krsand får du 30% studentrabatt hver gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...