AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg er ganske fortvilet nå. Jeg hadde håpet å få nye venner da jeg flyttet for 1 måned siden til en ny by, med bare ukjente. Har siden jeg kom hit vert på byen iallefall 2 dager i uka. I et sterkt håp om å finne noen jeg kan henge med. Dette har bare resultert i ONS ufattelig nok. Jeg er bare helt utslitt på en rar måte. Byen er vell feil sted å lete etter venner mener dere sikkert. Sant er jo det, men man kan vere heldig. Ja, jeg er i flere jobber, men de er ikke på alderen min. Jeg kan desverre ikke flytte tilbake. Vet bare ikke hvordan jeg skal løse dette..råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 11. juli 2011 #2 Del Skrevet 11. juli 2011 Her på KG er det vennetreff-tråder for både Oslo, Trondheim og Bergen, så hvis du søker opp en av de så kan du jo gå på KG-treff kanske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Del Skrevet 11. juli 2011 http://www.aktivitetsvenner.no Kanskje du finner nye venner der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2011 #4 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg er ganske fortvilet nå. Jeg hadde håpet å få nye venner da jeg flyttet for 1 måned siden til en ny by, med bare ukjente. Har siden jeg kom hit vert på byen iallefall 2 dager i uka. I et sterkt håp om å finne noen jeg kan henge med. Dette har bare resultert i ONS ufattelig nok. Jeg er bare helt utslitt på en rar måte. Byen er vell feil sted å lete etter venner mener dere sikkert. Sant er jo det, men man kan vere heldig. Ja, jeg er i flere jobber, men de er ikke på alderen min. Jeg kan desverre ikke flytte tilbake. Vet bare ikke hvordan jeg skal løse dette..råd? Du burde faktisk klare å fatte at du ikke får venner igjennom ONS. Og da spesielt ikke venninner som du bør lete etter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Del Skrevet 11. juli 2011 Du burde faktisk klare å fatte at du ikke får venner igjennom ONS. Og da spesielt ikke venninner som du bør lete etter. Nei, sier du det? Vet at du prøver å skape provuserte brukere Steinar. Det du sier om at kvinner og menn ikke kan vere "normale venner" er bare teit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #6 Del Skrevet 11. juli 2011 http://www.aktivitetsvenner.no Kanskje du finner nye venner der? Takk for tipset! Skal sjekke det ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2011 #7 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei, sier du det? Vet at du prøver å skape provuserte brukere Steinar. Det du sier om at kvinner og menn ikke kan vere "normale venner" er bare teit. Jeg prøver nok heller å vekke noen egne tanker hos visse individer. Men hvorfor jeg gidder det kan bare gudene vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg prøver nok heller å vekke noen egne tanker hos visse individer. Men hvorfor jeg gidder det kan bare gudene vite. Da kan jeg vekke en tanke hos deg at jeg har endel guttevenner på mitt hjemsted som jeg(eller de) overhode ikke har noen følelser for. JA, det er mulig. Ikke alltid nei. Ja, noen ganger møter man får andre følelser for. Å finne venner er ikke lett. Da jeg har vert ute, har det bare vert tilfeldigheter. Har vert hos noen på nash, men det har ikke blitt mer enn det. Såvidt. Hvorfor kommer du med disse (usaklige) kommentarene dine som bare irriterer/sårer folk her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2011 #9 Del Skrevet 11. juli 2011 Da kan jeg vekke en tanke hos deg at jeg har endel guttevenner på mitt hjemsted som jeg(eller de) overhode ikke har noen følelser for. JA, det er mulig. Ikke alltid nei. Ja, noen ganger møter man får andre følelser for. Å finne venner er ikke lett. Da jeg har vert ute, har det bare vert tilfeldigheter. Har vert hos noen på nash, men det har ikke blitt mer enn det. Såvidt. Hvorfor kommer du med disse (usaklige) kommentarene dine som bare irriterer/sårer folk her inne? Fordi en del folk her inne ikke skjønner problemene rundt det å ha venner av det annet kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 11. juli 2011 #10 Del Skrevet 11. juli 2011 Kanskje du kan prøve deg på noen type fritids-aktiviteter? Det kan være gode måter å treffe andre med like interesser, som igjen ofte er et godt grunnlag for å bli venner. Har du spesielle interesser eller hobbyer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Næjøss Skrevet 11. juli 2011 #11 Del Skrevet 11. juli 2011 Fordi en del folk her inne ikke skjønner problemene rundt det å ha venner av det annet kjønn. Hvis du har problemer med å ha venner av motsatt kjønn er fordi du lager et problem av det. Jeg har nesten bare guttevenner. Har ikke hatt noen problemer med det. Har sikkert mye å si hvilke aktiviteter man bedriver med vennene sine. Men for min del er det ingen problemer siden jeg og stort sett alle guttevennene mine har samme interesser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. juli 2011 #12 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvis du har problemer med å ha venner av motsatt kjønn er fordi du lager et problem av det. Jeg har nesten bare guttevenner. Har ikke hatt noen problemer med det. Har sikkert mye å si hvilke aktiviteter man bedriver med vennene sine. Men for min del er det ingen problemer siden jeg og stort sett alle guttevennene mine har samme interesser. Da har du sannsynligvis noen problemer å se frem til. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #13 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg synes ofte at den beste måten å bli kjent med folk på er gjennom frivillige organisasjoner. Og i byer finnes det som regel lokallag av det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #14 Del Skrevet 11. juli 2011 Steinar40: Guttelus/jentelus er vi vell ferdige med? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #15 Del Skrevet 11. juli 2011 Kanskje du kan prøve deg på noen type fritids-aktiviteter? Det kan være gode måter å treffe andre med like interesser, som igjen ofte er et godt grunnlag for å bli venner. Har du spesielle interesser eller hobbyer? Ja, det er jeg med på allerede! Men de er ikke helt på min alder.. Har noen prøvd f.eks Røde Kors? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #16 Del Skrevet 12. juli 2011 Steinar40: Guttelus/jentelus er vi vell ferdige med? Ukjent begrep for meg faktisk. Hva betyr egentlig guttelus/jentelus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2011 #17 Del Skrevet 12. juli 2011 Ukjent begrep for meg faktisk. Hva betyr egentlig guttelus/jentelus? Jentelus er en urgammel parasitt som har gått fra mor til datter i utallige generasjoner, og har vært fryktet av menn like lenge. Det antas at opptil 90% av kvinner i verden er bærer av parasitten, og ca. halvparten av disse har den varianten som kan smitte over til menn. Før gutten kommer i puberteten er jentelussansen meget sterk, og han får forferdelig panikk og blir hysterisk når det finnes smitte innenfor to meters radius. I og etter puberteten er denne sansen fordervet av kvinnelig list, og mannen må derfor se etter tegn på smitte i stedet for å stole på sansene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. juli 2011 #18 Del Skrevet 12. juli 2011 Jentelus er en urgammel parasitt som har gått fra mor til datter i utallige generasjoner, og har vært fryktet av menn like lenge. Det antas at opptil 90% av kvinner i verden er bærer av parasitten, og ca. halvparten av disse har den varianten som kan smitte over til menn. Før gutten kommer i puberteten er jentelussansen meget sterk, og han får forferdelig panikk og blir hysterisk når det finnes smitte innenfor to meters radius. I og etter puberteten er denne sansen fordervet av kvinnelig list, og mannen må derfor se etter tegn på smitte i stedet for å stole på sansene. Ja, som mor så datter Så nok klarere på kvinnfolk i barndommen, ja hehe Selv om det nå er så lenge siden at jeg har glemt det. Uansett så er det ingen grunn til å stole på kvinnfolk. Der er det først og fremst egeninteressen som råder - helt åpenbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå