Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Har lyst å lese en skikkelig skummel bok.. kansje noe overtroisk med feks gjenferd og slikt.. slik bok du blir faktisk redd av og lese noen tips?
Jafar Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Har lyst å lese en skikkelig skummel bok.. kansje noe overtroisk med feks gjenferd og slikt.. slik bok du blir faktisk redd av og lese noen tips? Stephen King sine bøker?
Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Stephen King sine bøker? noen spessiell? tengte bestille en bok imorgen
Jafar Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 noen spessiell? tengte bestille en bok imorgen Jeg likte IT, men så har jeg ganske spesiell smak da. Ville sett gjennom listen av bøkene hans og se hvilke av dem du tror du vil like.
Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Jeg likte IT, men så har jeg ganske spesiell smak da. Ville sett gjennom listen av bøkene hans og se hvilke av dem du tror du vil like. såg filmen for mange år siden.. så tror nok boken er ganske skummel. + at jeg hater klovner det skal jeg gjøre takk :D
Gjest Nedfall Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 (endret) ..glem det, leste "film", ikke bok. Endret 11. juli 2011 av Nedfall
Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 ..glem det, leste "film", ikke bok. ja men filmtips funnker det også
Gjest Katten. Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Angående film, så vil jeg anbefale filmen "Stay" på det sterkeste. Ikke en direkte grøsser, men en fantastisk gjennomført psykologisk thriller.
Gjest sue84 Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Angående film, så vil jeg anbefale filmen "Stay" på det sterkeste. Ikke en direkte grøsser, men en fantastisk gjennomført psykologisk thriller. liker godt psykologiske thrillere. elsker filmer der man ikke glemmer det med engang, men filmer der man sitter ijen med noe etterpå skal finne den takk :D
Mermaid Blues Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 The Shining av Stephen King. Sov med lyset på tre uker etter jeg hadde lest den :gjeiper:
Gjest Nedfall Skrevet 11. juli 2011 #11 Skrevet 11. juli 2011 ja men filmtips funnker det også Da må det bli Alien. God, gammal, og kanskje sett.. ?
Mermaid Blues Skrevet 11. juli 2011 #12 Skrevet 11. juli 2011 Da må det bli Alien. God, gammal, og kanskje sett.. ? Second that! Skumlast!
Gjest Nedfall Skrevet 11. juli 2011 #13 Skrevet 11. juli 2011 Second that! Skumlast! Husker jeg hadde en plakat av en slik "sjarmør" på veggen på gutterommet. Den måtte etterhvert tas ned, gitt. Hadde aldri mareritt, men det var litt vanskelig å få sove. Dette er lenge siden nå, men det frister ikke å henge opp noen nye bilder av faenskapet..
Gjest sue84 Skrevet 13. juli 2011 #14 Skrevet 13. juli 2011 The Shining av Stephen King. Sov med lyset på tre uker etter jeg hadde lest den :gjeiper: er boken bedre enn filmen? filmen likte jeg ikke så godt, og syntest ikke den var så skummel
Gjest Tipo Skrevet 13. juli 2011 #15 Skrevet 13. juli 2011 Brother Odd av Dean Koontz. Det er den tredje i en serie og jeg hadde aldri lest den om jeg ikke hadde blitt fan av hovedpersonen i bøkene før - den var skummel!
Mermaid Blues Skrevet 14. juli 2011 #17 Skrevet 14. juli 2011 er boken bedre enn filmen? filmen likte jeg ikke så godt, og syntest ikke den var så skummel Absolutt mye skumlere Stephen King har en måte å beskrive ting på som virkelig får nervene til å vrenge seg innimellom :gjeiper: Forsåvidt kan jeg anbefale "Misery" i samme slengen, den var noe traumatisk da jeg var tenåring, men fare for at jeg ville synes den var temmelig skummel også i dag
Gjest sue84 Skrevet 14. juli 2011 #18 Skrevet 14. juli 2011 Angående film, så vil jeg anbefale filmen "Stay" på det sterkeste. Ikke en direkte grøsser, men en fantastisk gjennomført psykologisk thriller. Såg den igår.. skjønte ikke en dritt
Surriball Skrevet 14. juli 2011 #20 Skrevet 14. juli 2011 Kanskje noe av HP Lovecraft? Jeg hørte noen noveller på lydbok, og noe var ganske freaky. Call of Chtulu er ganske kjent også! Den skumleste filmen jeg har sett er uten tvil The Grudge. Mulig det var fordi jeg var 15 da jeg så den, men jeg tenker av og til på hun ekle dama når jeg er i kjellern eller på loftet... Creeeeepy! Jeg syns også The Village er ganske skummel, og det er jo helt klart en psykologisk film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå