Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

noen som vet om Decleors Nutridivine Nutriboost soft cream tetter porene?

Har prøvd denne i en dag, og huden kjentes ikke så bra etterpå. Kjentes mer ut som om det lå en film utenpå huden.

Andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal vel ikke egentlig bruke kremer for tørr hud på en hud som lett får kviser? Men i teorien skal den ikke gi kviser med mindre du reagerer på den nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom en hudpleier som anbefalte den og ga meg en prøvepakke. Derfor trodde jeg ikke den skulle gi flere kviser, for hun så jo virkelig at jeg hadde dem fra før.

Huff, må vel slutte å stole på hudpleiere... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Decleor inneholder ikke ingredienser som tetter porene, nei, men det kan være at du ikke tåler noen av ingrediensene den inneholder, noe du ikke kan skylde på hudpleieren for. I utgangspunktet pleier forøvrig huden å bli verre før den blir bedre når man begynner med ny hudpleie.

AnonymBruker
Skrevet

Decleor inneholder ikke ingredienser som tetter porene, nei, men det kan være at du ikke tåler noen av ingrediensene den inneholder, noe du ikke kan skylde på hudpleieren for. I utgangspunktet pleier forøvrig huden å bli verre før den blir bedre når man begynner med ny hudpleie.

Jo, ser absolutt poengene dine, er bare jeg som har en tendens til å være i overkant negativ... :sjenert:

Takker for svar :)

-TS

Skrevet

Jeg har ikke fått kviser av den, brukt den i to år. Men jeg har tørr hud riktignok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tørr hud, ekstrem tørr til tider, var nok derfor jeg ble anbefalt den.

Når jeg har googlet litt ser jeg at flere mener den egentlig er en kuldekrem, er den det? Er det kanskje meningen at den skal ligge som en tynn film utenpå huden?

Skrevet (endret)

Nei, det er en vanlig, litt rik fuktighetskrem i mine øyne. Til en fuktfattig hud som ikke først og fremst mangler fett, kan den nok bli i tyngste laget dog.

(Selv synes jeg den er for parfymert, men det synes jeg om de nyeste seriene fra Decleor).

Jeg synes forresten at kremen i Hydra Calm-serien er veldig god nå om sommeren. Den har ganske lett konsistens, men gir bra med fukt til min tørre og fuktfattige hud. Til vinteren må jeg nok uansett over på rikere kremer.

Endret av Honesty
Skrevet

Jeg har også tørr hud, ekstrem tørr til tider, var nok derfor jeg ble anbefalt den.

Når jeg har googlet litt ser jeg at flere mener den egentlig er en kuldekrem, er den det? Er det kanskje meningen at den skal ligge som en tynn film utenpå huden?

Nutridivine Nutriboost Ultra Cocooning Cream er en kuldekrem/krem for veldig tørr hud.

Nutridivine Soft Cream er en lettere variant som inneholder vann, altså ikke en kuldekrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...