mary-jane Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Oppfatter at menn flest ville valgt langt. Kan det stemme? Tilleggsspørsmål: Mange kvinner som begynner å bli oppi årene har kort hår. (Mannekort eller max til skuldrene.) Mamma har mannekort og sier at hun ikke passer med lengde på håret når hun er over 50 år. For det er så ungpikeaktig. Er uenig jeg. Mange eldre damer som kler både halvlangt og enda lengre. Hvor går grensa for når dama "må" klippe seg? Om du mener hun bør. Hva er penest på en 50 år gammel dame? Hun kan nå vertfall ha dette, vel? http://www.bing.com/images/search?q=frisyre&view=detail&id=39D36E44DD780E2EAA02AF38ADCE2AF56DE0AC98&first=91&FORM=IDFRIR
Gjest Maneater? Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Du må definere hva du mener med kort og langt hår, kjære deg.
Gjest padawan Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 selv foretrekker jeg jenter/damer med langt hår.
mary-jane Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Du må definere hva du mener med kort og langt hår, kjære deg. Med kort mener jeg mannekort. Sånn at man ikke kan ha hårstrikk. Men langt mener jeg sånn som bildet ditt. (Skulderlangt går vel også inn her.)
Gjest Thefainter Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Foretrekker langt hår, mer å kose med Syns det er en uskikk at eldre damer klippet det kort. Det gjør at de ser gamle og kalde ut. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Det ser forjævlig ut med hår ned til rompa på damer 50+. Til skuldrene kan fungere da, eller en bob, man trenger ikke ha det du kaller "mannekort". På yngre damer er det vel opplest og vedtatt at et flertall menn foretrekker langt hår, men er det virkelig så utrolig interessant å tiltrekke seg flertallet? Jeg har aldri skjønt den der, synes det er viktig å gjenspeile hvem man er og så tiltrekker man seg de som er sin egen type. Vær deg selv, ikke det du tror et flertall mener du skal være. Det bør vel faktisk også gjelde de gamle damene som lar tjafsene sine gro til bakken, jeg følte jeg motsa meg selv voldsomt i dette innlegget nå Endret 12. juli 2011 av Cuntzilla
MsLeela Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Min mann kan ikke fordra kort hår. Det ville vært verdensundergang for han om jeg hadde klippet håret mitt kort (enda så kler jeg det! Har prøvd tidligere.) Men han liker ikke lugg heller... (han er litt rar :gjeiper: ) 1
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juli 2011 #9 Skrevet 12. juli 2011 Min erfaring er at de aller fleste menn synes det er finest med langt hår på damer. Har sikkert noe med at det forbindes med femininitet å gjøre. Jeg kler egentlig best å ha litt sånn semi-kort hår, men samboer foretrekker at jeg har litt lengde på det. Misforstå meg rett, han liker meg sånn jeg er til en hver tid, men han vil nok helst at jeg ikke klipper meg. Selv synes jeg at jeg med mine 43 år er for gammel til å ha langt hår, men får meg ikke til å klippe det likevel. Om noen år faller nok manken, tenker jeg.
MaxUflax Skrevet 17. juli 2011 #11 Skrevet 17. juli 2011 Som mann må jeg si langt hår, eller hvertfall midt på nakken eller lengre.. kort hår blir for mann og er ikke pent.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #12 Skrevet 17. juli 2011 Min mann kan ikke fordra kort hår. Det ville vært verdensundergang for han om jeg hadde klippet håret mitt kort (enda så kler jeg det! Har prøvd tidligere.) Men han liker ikke lugg heller... (han er litt rar :gjeiper: ) Skulle tro vi var sammen med samme kar 1
MsLeela Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Skulle tro vi var sammen med samme kar Hihihi, kanskje man bør sjekke det??? Dette bekrefter vel bare at menn er rare :gjeiper:
lille meg og du Skrevet 18. juli 2011 #14 Skrevet 18. juli 2011 Kommer helt ann på personen syntes da jeg. Er jo noen som ikke kler langt hår i det hele tatt.
mary-jane Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2011 Som jeg trodde. Jeg kommer alltid til å ha langt hår, og "får ikke lov" å klippe hos kjæresten. Men jeg vil ikke heller... Når jeg blir 40-50 + vil jeg ha max til skuldrene. MÅ ha lengde på det. Ikke alle damer kler kort-kort. Men noen gjør jo det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #16 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har langt hår. Type ned til rumpa. Og det er tjukt, fint, og helt naturlig. Samboeren min vil at jeg skal klippe meg.. Folk er forskjellige! Så i følge kvinnene på denne guiden, så trenger jeg ikke å klippe meg før enda tretti år.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #17 Skrevet 18. juli 2011 Sally Field som spiller blant annet i Brothers and Sisters , er 65 år, og er nydelig på håret. Hun har hatt lang bob i mange tiår, men stylet og frisert på forskjellige måter, men dama er alltid kanonpen! Se her Klart eldre kvinner kan ha langt hår!
Gjest Thefainter Skrevet 18. juli 2011 #18 Skrevet 18. juli 2011 Helst langt hår, kort hår har en tendens til å bli litt lesbisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå