Gå til innhold

ONS + facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helgen hadde jeg ons med en fra samme by som meg. Jeg har aldri sett han før, og vil egentlig ikke møte han igjen. Han har nå adda meg på Facebook. Hva han legger i det vet jeg ikke. Men jeg vil egentlig ikke godta han. Er det slemt? Hva om jeg tilfeldigvis møter han på byen i løpet av sommeren, og han spør hvorfor jeg ikke godtok han på face?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen hadde jeg ons med en fra samme by som meg. Jeg har aldri sett han før, og vil egentlig ikke møte han igjen. Han har nå adda meg på Facebook. Hva han legger i det vet jeg ikke. Men jeg vil egentlig ikke godta han. Er det slemt? Hva om jeg tilfeldigvis møter han på byen i løpet av sommeren, og han spør hvorfor jeg ikke godtok han på face?

Hvis du avviser forespørselen skjønner han vel tegninga, tror du ikke? Tror ikke det er vanlig å spørre etter en forklaring i hans situasjon. Og hvis han gjør det får du bare si at "en ting er å ligge med noen du ikke kjenner, men å bli venn på FB - der går grensa!" Eller noe sånt...

Gjest fridus
Skrevet

Syns ikke du trenger å legge han til hvis du ikke har lyst.

Hvis han spør får du vel bare si det som det er, at dere ikke kjenner hverandre, blir jo ikke nødvendigvis så godt kjent på en ons... :fnise:

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvis han er bra nok til å ligge med så er han vel bra nok til å ha på facebook?

Legg han til med begrenset tilgang eller noe. Hvis han sender melding om å møtes igjen e.l. så kan du skrive en høflig avvisning tilbake. Ignorering er ikke fint, jeg har nettopp hatt ei venninne som har vært på andre siden av samme greie. Er bedre å bare gi et klart nei enn å ignorere kontakt.

Skrevet

Kanskje du burde begynne å tenke litt på forhånd da, hmmmm?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde begynne å tenke litt på forhånd da, hmmmm?

Ja du drite og dra Steinar?? Hvis folk vil ha ONS så har de vel det!! Er da ikke noe dårlig menneske fordet!! Jeeeez.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du*

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvis du avviser forespørselen skjønner han vel tegninga, tror du ikke? Tror ikke det er vanlig å spørre etter en forklaring i hans situasjon. Og hvis han gjør det får du bare si at "en ting er å ligge med noen du ikke kjenner, men å bli venn på FB - der går grensa!" Eller noe sånt...

Ja, det er jo myyyyyye verre å legge til en ukjent på facebook enn å ha sex med en ukjent ;):ironi:

Skrevet

Ja, det er jo myyyyyye verre å legge til en ukjent på facebook enn å ha sex med en ukjent ;):ironi:

Hehe, ja ikkesant! Herregud, litt sex her og der med noen man ikke kjenner spiller da liten rolle så lenge man ikke la noen følelser i det, men at ukjente liksom skal drive og se på statusen din at du har spist middag og nå planlegger en liten lur og sånne innmari private ting, der går grensen for meg altså. Klemz.

• Liker 2
Skrevet

Ja du drite og dra Steinar?? Hvis folk vil ha ONS så har de vel det!! Er da ikke noe dårlig menneske fordet!! Jeeeez.

Ja, jeg bruker faktisk å gjøre det hehe

Og det finnes sikkert mange bra felleshøl i denne verden.

De er i hvertfall populære hos diverse mannfolk så lenge det varer :smoke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...