Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Ble nylig singel, og har egentlig ingen planer om noe nytt. Har en kompis jeg møtte på nettet før jeg ble sammen med x'en. Vi har alltid chattet mye, også når jeg var sammen med x'en - om dagligdagse ting. Han er med andre ord en god venn. Vi har også endel felles interesser, som vi har drevet med sammen, bl.a. løping. Nå er det altså slutt, og han tar mer kontakt enn før. Vi har som sagt hatt jevn kontakt både på sms, chat og face to face hele tiden, så jeg er litt usikker på om han ER interessert i meg på "den" måten fremdeles (vi møttes i utgangspunktet via en datingside)- Noen triks for hvordan jeg kan finne det ut uten å spørre han direkte?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Tror ikke jeg har den egenskapen... hehe
Facepainter Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Du kan nok være rimelig sikker på at han er interessert i noe mer. Noen triks tror jeg ikke finnes, men siden du ikke er ute etter noe nytt så kan du jo bare si noe sånt som "Ah, godt å være single, nå blir det en stund til jeg gidder noe mannfolk igjen". Da vil jeg tro interessen hans vil avta igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Ble nylig singel, og har egentlig ingen planer om noe nytt. Har en kompis jeg møtte på nettet før jeg ble sammen med x'en. Vi har alltid chattet mye, også når jeg var sammen med x'en - om dagligdagse ting. Han er med andre ord en god venn. Vi har også endel felles interesser, som vi har drevet med sammen, bl.a. løping. Nå er det altså slutt, og han tar mer kontakt enn før. Vi har som sagt hatt jevn kontakt både på sms, chat og face to face hele tiden, så jeg er litt usikker på om han ER interessert i meg på "den" måten fremdeles (vi møttes i utgangspunktet via en datingside)- Noen triks for hvordan jeg kan finne det ut uten å spørre han direkte? Vil du han skal være intr på den måten da...?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Tja, jeg var veldig intr i han da jeg møtte han, og ham et flott - men hvor stuerent er det at jeg er på førtern kort tid etter et brudd?
Facepainter Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Tja, jeg var veldig intr i han da jeg møtte han, og ham et flott - men hvor stuerent er det at jeg er på førtern kort tid etter et brudd? Vet ikke, men de som bryr seg er neppe folk du søker anerkjennelse fra uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå