Gå til innhold

Treffe en fra nettet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal treffe en jeg har chattet mye med på nettet. Jeg er ganske sikker på at han håper på at det skal bli et forhold ut av det, men det er virkelig ikke hva jeg er ute etter for tiden. Så jeg har lyst å treffe ham, flørte, ha sex, og that's it. Kan gjerne repeteres om det blir bra. Sier jeg til ham nå at jeg ikke er interessert i noe forhold, vil han kanskje ikke møte meg lenger. Så jeg tror ikke jeg gidder å understreke at det ikke kommer til å bli et forhold mellom oss. Vi har aldri snakket om det heller egentlig, så jeg har jo ikke løyet om noe. Hva synes dere? Er det slemt å ikke si fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Fortell hva du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Svaret gir vel seg selv. Hva haddde du syntes om en mann du var interessert i forhold med bare hadde sex med deg uten å si noe om at kun det var hensikten hans?

• Liker 2
Skrevet

Svaret gir vel seg selv. Hva haddde du syntes om en mann du var interessert i forhold med bare hadde sex med deg uten å si noe om at kun det var hensikten hans?

Godt spørsmål. En fyr som hadde oppført seg sånn hadde blitt baksnakket, blitt kalt drittsekk og player.

Skrevet

Jeg skal treffe en jeg har chattet mye med på nettet. Jeg er ganske sikker på at han håper på at det skal bli et forhold ut av det, men det er virkelig ikke hva jeg er ute etter for tiden. Så jeg har lyst å treffe ham, flørte, ha sex, og that's it. Kan gjerne repeteres om det blir bra. Sier jeg til ham nå at jeg ikke er interessert i noe forhold, vil han kanskje ikke møte meg lenger. Så jeg tror ikke jeg gidder å understreke at det ikke kommer til å bli et forhold mellom oss. Vi har aldri snakket om det heller egentlig, så jeg har jo ikke løyet om noe. Hva synes dere? Er det slemt å ikke si fra?

Det å bare utnytte andre gir ingen stjerne i boka akkurat.

Det betyr at du har dårlig oppdragelse og viser på dårlig moral og verdier.

• Liker 1
Skrevet

For et par år siden traff jeg en fyr fra nettet. Det var ca 1 måned etter at jeg hadde kommet ut av et forhold. Jeg hadde blitt dumpet og var veldig knust. Jeg sa aldri noe om at jeg ikke var interessert i å møtes for å bli kjærester men sa tidlig at jeg fortsatt sleit med bruddet. Vi møttes og ble venner. Etter et par mnd sa han at han likte meg mer enn en venn. Da visste jeg ikke hva jeg skulle si. Fordi jeg var fortsatt ikke over bruddet med eksen. Jeg sa klart ifra og vi fortsatte å være venner.

Så du kan si hva du vil til han men...

Skrevet

Bare si det som det er. Høy sjanse for at han er kjempefornøyd med en slik løsning.

Gjest padawan
Skrevet

det er ganske mye som kan forandre seg når en treffes IRL. det er stor forskjell på kjemi over nettet og når en treffes face2face. selv om du sitte rmed et godt inntrykk av han nå så vil dette på mange måter forandre seg, enten til det bedre eller verre. mitt forslag er derfor du skal treffe vedkommende og se hvordan kjemien er IRL før du bestemmer deg for å gå videre. sier du allerede nå du kunne tenke deg å ha sex med han ser jeg for meg han mister mye av interessen for deg da du selger deg ganske billig. la han heller jakte litt på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...