Gå til innhold

Hva gjør jeg feil...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg treffer mange mennesker via jobb å skoler jeg har gått på..å jeg har merket at de mennene jeg har snakket mest med,og som jeg anser som en kompis, tar den noen ganger litt for langt og hinter/kommer rett fram med ønsker om møter etc..

Jeg er jo blid å utadvent, snakker med alle og kan flørte hvis jeg er i humør til det.

Jeg er en person folk gjerne betror seg til og av meg får de svar "rett fra levra".. ikke vondt ment, men det "plumper" bare utav meg det jeg mener.

Men når de jeg anser som kompis begynner slik, blir det så feil å fortsette vennskapet slik det har vært å jeg trekker meg unna..

Dette synes jeg er synd, for jeg har ansett personene det gjelder som en god kompis og kunne tenkt meg å fortsette å være kompis med de...det blir en liten sorg av det..for jeg føler jeg har mistet noen "kompiser" igjennom tiden..

Hva gjør jeg feil...eller er det klin umulig å anse en mann for en venn...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du attraktiv og han ikke er homofil eller aseksuell så.. ja.

• Liker 1
Skrevet

Er du attraktiv og han ikke er homofil eller aseksuell så.. ja.

True story.

AnonymBruker
Skrevet

Så hva gjør jeg...la være å snakke med motsatt kjønn..?

TS

AnonymBruker
Skrevet

True story.

Dette burde være i KG-FAQen om en slik hadde eksistert.

Hvorfor lurer kvinner egentlig på dette, det lurer JEG på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hva gjør jeg...la være å snakke med motsatt kjønn..?

Neida men du må være forberedt på at de kan prøve seg og så kan du kanskje kutte ned på førtinga med de du ikke er interessert i på det viset. Fra hans side er det jo ikke lett å vite om du bare kompis-flørter eller er ute etter noe mer og da er det bedre for en mann å prøve seg enn å en mulighet gå til spille.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Nå to mennesker av motsatt kjønn har god tone, fin kjemi og i tillegg er litt flørtende med hverandre så er det ikke akkurat spesielt uvanlig at tanken om mer enn vennskap streifer den ene eller begge på et eller annet tidspunkt.

Ikke noe å ta så alvorlig, som oftest er det jo bare snakk om at han lufter om det er en mulighet der og legger det fort fra seg hvis ikke. Så kan man fortsette vennskapet i fred og fordragelighet resten av livet uten at det blir tema igjen.

Med mindre det kun var sex som var interessant med deg da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har den slik jeg også, uten å være flørtete.Jeg trekker meg også unna noe som er kjipt, fordi jeg liker å ha dem som venner. Hvorfor må de visa at de er interessert når jeg ikke gir tegn til at jeg er interessert tilbake :/ Vanskelig det der.

AnonymBruker
Skrevet

Har den slik jeg også, uten å være flørtete.Jeg trekker meg også unna noe som er kjipt, fordi jeg liker å ha dem som venner. Hvorfor må de visa at de er interessert når jeg ikke gir tegn til at jeg er interessert tilbake :/ Vanskelig det der.

How do you know?

Noen sender ut signaler, ubevisst. Noen tolker jo bare feil, men ikke alle. Får du mye uønsket oppmerksomhet, kan det kanskje komme av hvordan andre reagerer på din oppførsel?

• Liker 1
Skrevet

Jeg treffer mange mennesker via jobb å skoler jeg har gått på..å jeg har merket at de mennene jeg har snakket mest med,og som jeg anser som en kompis, tar den noen ganger litt for langt og hinter/kommer rett fram med ønsker om møter etc..

Jeg er jo blid å utadvent, snakker med alle og kan flørte hvis jeg er i humør til det.

Jeg er en person folk gjerne betror seg til og av meg får de svar "rett fra levra".. ikke vondt ment, men det "plumper" bare utav meg det jeg mener.

Men når de jeg anser som kompis begynner slik, blir det så feil å fortsette vennskapet slik det har vært å jeg trekker meg unna..

Dette synes jeg er synd, for jeg har ansett personene det gjelder som en god kompis og kunne tenkt meg å fortsette å være kompis med de...det blir en liten sorg av det..for jeg føler jeg har mistet noen "kompiser" igjennom tiden..

Kvinnfolk er så naive at en blir helt matt! :kari:

Det har ALDRI vært meningen at kvinner og menn skal være såkalte kompiser.

Ser du da hva du gjør feil?

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Kvinnfolk er så naive at en blir helt matt! :kari:

Det har ALDRI vært meningen at kvinner og menn skal være såkalte kompiser.

Ser du da hva du gjør feil?

Der kom du ja, lurte på hvor du ble av :fnise:

Jeg har mange mannlige kompiser, alle mine venner har venner på tvers av kjønn. Mennesket er et sosialt dyr og vi lever i et samfunn med både menn og kvinner. Det er 100% mulig med vennskap på tvers av kjønn, hvis ikke er det en overveldende stor del mennesker som går rundt og trosser naturen.

Ut fra ordlegging og rettskrivning tipper jeg de som sliter med det her i tråden er meget unge. Det er kanskje litt mer trøblete når man er 17, men såre enkelt når man er voksen om man har sosial intelligens som overstiger den til et kneippbrød.

Da er det bare Steinar som ikke har klart å knekke koden enda.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet

Der kom du ja, lurte på hvor du ble av :fnise:

Jeg har mange mannlige kompiser, alle mine venner har venner på tvers av kjønn. Mennesket er et sosialt dyr og vi lever i et samfunn med både menn og kvinner. Det er 100% mulig med vennskap på tvers av kjønn, hvis ikke er det en overveldende stor del mennesker som går rundt og trosser naturen.

Ingen tvil om at det er mange mennesker som går rundt og trosser naturen, ja. Det kan man f.eks se på alle samlivsbruddene.

Ut fra ordlegging og rettskrivning tipper jeg de som sliter med det her i tråden er meget unge. Det er kanskje litt mer trøblete når man er 17, men såre enkelt når man er voksen om man har sosial intelligens som overstiger den til et kneippbrød.

Da er det bare Steinar som ikke har klart å knekke koden enda.

Jeg har knekt koden for mange år tilbake. Kvinner og menn skal ikke være såkalte kompiser. Det er bare de som ikke har forlatt barnehage-stadiet ennå som ikke forstår dette faktum.

Skrevet

Mulig du ikke ser signalene fra menn når de omgås deg, og det er ikke så forbanna enkelt for noen menn skjuler dette til de har fått 2 øl innabords.. da kommer det...

Har holdt på akkurat som deg i flere miljøer, arbeid, skole, kurs, idrett, osv... og det samme skjer hver eneste gang, hvis jeg skal være sosial blant disse gruppene så går dette helt fint til det kommer en forbanna "pikk" som har funnet ut at han liker meg litt bedre, og så får han avslag, gir seg ikke og så blir den fine sosiale balansen ødelagt. Mest fordi jeg da må være på vakt for å ikke gi dette mer næring.

er så irriterende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...