AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 går det noen busser i fra arendal til tromøya? i såfall hva heter den. går de ofte? hva med fra tromøya til arendal? dette gjelder arendal sentrum vel og merke.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 går det noen busser i fra arendal til tromøya? i såfall hva heter den. går de ofte? hva med fra tromøya til arendal? dette gjelder arendal sentrum vel og merke. Oui! Jeg bor et stykke utenfor Arendal, men skal se om jeg kan dra frem noe info ang det :-P For buss sjekk nettbuss.no eller 177.no Ellers har Arendal gode tv-er rundt forbi hvor det står busstider ;P (Ok... jeg ser nå at dette ikke hjelper, men prøv ? )
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 hehe takk. har googlet litt, og sjekket b.l.a nettbuss, men der kommer ikke tromøya opp som valg. Blah... var visst ikke så lett det her. takk igjen. skal sjekke 177.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 ingen flere som vet? Går buss, og det går båt.. Kommer ann på hvor på Tromøya du er. Husker ikke hva bussen heter, for lenge siden het den tromøy øst og tromøy vest.. Men tror de har skifta til linjenr nå. Usikker..
pivo Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 linje 2 og 3 går til tromøya. Sjekk nettbuss sine sider, lokalbuss og agder som fylke. Der får du opp rutetabellene
Classical Gas Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 (endret) Linje 2 og 3 ja.. Tromøy vest er linje 2, og tromøy øst linje 3. Kommer jo litt an på når du skal ta bussen det da.. og hvor på øya du er.. Går buss til arendal sentrum fem på halv og ti på hver time på dagen, fra Shell ca. På søndager går det ikke busser, men ferja går jo alltid. Hver halvtime. Endret 11. juli 2011 av Classical Gas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå