Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakset fra Tyrkiareiser informasjon "på reisemålet"

Det er heller ikke lov å ha med gjester på hotellrommet uten spesiell tillatelse.

Med mindre man bor på leilighetshotell, er det ikke lov å ta med mat og drikke utenfra, verken til hotellrommet eller fellesområder/ bevertningssted.

Skjønner at man må legge inn utrolig mye sært i slike avtaler og greier, men dette var da virkelig helt bak mål.

At man liksom ikke skal få kjøpe flaskevann/brus/vin å sitte med på terrassen utenfor rommet, eller ta med noen venner oppom for et glass vin før man spiser? :gjeiper:

Vær så snill å si at de kødder!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sånn da jeg var i Tyrkia for noen år tilbake.

Utrolig kjipt at en må smugle inn en flaske eller to med brus.

Vi ble faktisk stoppa i resepsjonen og fratatt drikken vi hadde kjøpt; det var to bokser cola(!)

Synes det er helt tullete at man ikke kan ha gjester på rommet,

de lager liksom ikke så mye rot.. Eller??

Skrevet (endret)

Er det vanlig? :fnise: Aldri vært borti... Nå reiser jeg som regel ikke charter da, men likevel... Merkelig. :fnise:

Edit: Jeg har dog vært på hotell hvor det ikke er lov å ta med gjester opp på rommet etter en viss tid på dagen. Men det gikk nå greit :gjeiper:

Endret av silius
AnonymBruker
Skrevet

De reisevilkårene viløe jeg virkelig bare ha driti tynt i.

Om jeg kjøper med meg en boks Pringles for å knaske på verandaen har virkelig ikke de noe med.

Gjest Fable
Skrevet

Vi ble faktisk stoppa i resepsjonen og fratatt drikken vi hadde kjøpt; det var to bokser cola(!)

Lage mye rot? Åjoda, har brukt hele helga på å vaske såkalte 50 enmannsrom som helt tydelig ikke har bare vært en person i, med drit oppetter veggene, spy på gulvet og tomflasker i dusinet. (jeg er "stuepike")

Men man betaler jo for ett hotellrom..og da er det "ditt" for perioden du betaler, så om du vil ha folk der, så burde jo det være lov ? Og å ikke ta med noe mat eller drikke til rommet? Hva fanden..

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg har da alltid kjøpt mat utenfra og spist på hotellet.. Har aldri blitt tatt for det, men det går jo vanligvis ikke ann å se hva vi har med oss heller da om vi har det i poser.

AnonymBruker
Skrevet

Lage mye rot? Åjoda, har brukt hele helga på å vaske såkalte 50 enmannsrom som helt tydelig ikke har bare vært en person i, med drit oppetter veggene, spy på gulvet og tomflasker i dusinet. (jeg er "stuepike")

Hjelpes... du har min dypeste medfølelse! Burde vært mulig å fakturere slike gjester ekstra når de roter så ekstremt som det.

Skrevet

Kjære vene, det er ikke bare piss i kontrakten, altså....!? Kan jeg spørre hvilken arrangør du reiste med, og hvor du var? Skulle da VIRKELIG ikke vært lov til å holde på sånn?

Hjelpes... du har min dypeste medfølelse! Burde vært mulig å fakturere slike gjester ekstra når de roter så ekstremt som det.

Det gjør de vel ofte også, om enn en latterlig liten sum i forhold til hva stuepikene må gjennom.

Det er uansett forskjell på å ha gjester på rommet for å ta et glass vin, eller ha en vill fest eller orgier med kondomer slengt over taklampa etterpå.....

AnonymBruker
Skrevet

Bare å søke om spesiell tillatelse det da.

Eller gi beng i reisevilkårene og håpe det ikke blir noe krølll.

Skrevet

Har reist til tyrkia med Ving og Nazar, siden jeg har familie som reiser samtidig så har vi jo besøkt hverandre. Og det har aldri vært noe problem, vi har spurt i resepsjonen om vi kunne få ha besøk på hotellet hele dagen, og det har aldri vært noe problem. Da vi bodde på all inclusive hotell, så betalte de en liten sum, så fikk de armbånd så de spiste lunsj og middag med oss og. Vi har også kunne spise på deres hotell, ta massasje og lignende, ikke vært noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...