AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Typen sa idag at han blir slapp under sex fordi jeg er "for deilig". Er det en eller annen dårlig unnskylding for at ting ikke er slik "de skal"? Han sa også at hvis han er hard for lenge (at jeg teaser han i en time eller noe, under en biltur feks), så kan også dette føre til at han mister stå'n under sex (når vi endelig kommer oss hjem, feks) Kan noen gutter her bekrefte/avkrefte at en eller begge av disse tingene stemmer? Blir usikker på meg selv av at vi ikke får hatt så mye sex som vi pleide før (da kunne han holde den hard ganske lenge.
Gjest Gjest Mann Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Mennesker er forskjellige, så det er helt umulig for meg å si hvordan ting utarter seg for kjæresten din. Men personlig så mister jeg ikke ereksjonen om jenta er for "deilig". Er vel mer sjansje for at min kommer tidligere om man ikke har sex på en stund, og derfor er mer følsom for stimuli på kukken. Og jeg har heller ikke problemer med å få ereksjon, om jeg har hatt ereksjon en stund, en del ganger, i løpet av en dag. Men som sagt, mennesker er forskjellige. Det trenger ikke å være fysisk, det kan også være psykisk. Forrsten, hvordan teaser du han i bilen, så han får ereksjon? Personlig så syns jeg at folk ikke skal bedrive med slikt under kjøretur, da det kan skape farlige situasjoner for andre enn en selv i trafikken. Kjører man bil, så konsentrerer man seg 100% om bilkjøringen. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Personlig så syns jeg at folk ikke skal bedrive med slikt under kjøretur, da det kan skape farlige situasjoner for andre enn en selv i trafikken. Kjører man bil, så konsentrerer man seg 100% om bilkjøringen. Enig. Noe annet er blodharry..og direkte farlig! 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Jaja, jeg vet det er farlig. Men det var ikke det som var poenget da, poenget var om dette kan gjøre at han mister ereskjonen når vi først endelig har sex? - Trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Jaja, jeg vet det er farlig. Men det var ikke det som var poenget da, poenget var om dette kan gjøre at han mister ereskjonen når vi først endelig har sex? - Trådstarter du vet det er farlig så hvorfor gjør du det da? Tror du folk egentlig bryr seg mer om å hjelpe deg å finne ut om kjæresten din snakker sant eller ikke når du åpenbart er trafikkfarlig og kan sette noen av våre liv i fare? Kan du slute å fikle med typen din når dere kjører bil er du snill? Kan du styre deg litt da tror du? Og lære deg å la han være i fred? Skjerp deg
Nuttery Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Diskusjonen handlet ikke om trafikksikkerhet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 du vet det er farlig så hvorfor gjør du det da? Tror du folk egentlig bryr seg mer om å hjelpe deg å finne ut om kjæresten din snakker sant eller ikke når du åpenbart er trafikkfarlig og kan sette noen av våre liv i fare? Kan du slute å fikle med typen din når dere kjører bil er du snill? Kan du styre deg litt da tror du? Og lære deg å la han være i fred? Skjerp deg Ok, det var liksom et eksempel da ... Men greit, la oss si jeg teaser han mens vi befinner oss på et sted som er HELT UFARLIG - og han er hard i en time. Beklager virkelig om dette provoserte og irriterte folk, det var ikke meningen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Diskusjonen handlet ikke om trafikksikkerhet. Tror folk fint velger selv hva de syns er viktig å diskutere. Det er som å si "Jeg rana to damer i kveld, men før jeg gjorde det snakket di om pikkstørrelse, er sånt viktig?" Tror liksom ikke spørsmålet til ts da er det folk tenker mest på....
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Slutt å tafs i trafikken. Spør deg selv - har du virkelig noen gang hørt om ei dame som er for deilig?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 Trodde virkelig folk klarte å være hjelpesomme her inne. Spesielt ettersom trådstarter også har beklaget seg for å ha valgt feil EKSEMPEL. 1
Ethereal Skrevet 10. juli 2011 #11 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har aldri hørt om noen gutter som mister ereksjonen fordi jenta er for deilig, men det betyr ikke at kjæresten din lyver. Har han noen grunn til at han skulle lyve for deg, eller er han en generelt oppriktig mann som ikke pleier å finne på unnskyldninger?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #12 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har aldri hørt om noen gutter som mister ereksjonen fordi jenta er for deilig, men det betyr ikke at kjæresten din lyver. Har han noen grunn til at han skulle lyve for deg, eller er han en generelt oppriktig mann som ikke pleier å finne på unnskyldninger? Har ingen grunn til å ikke stole på han. Overhode. Men begge disse tingene ble sagt under samme "akten". Han sa først at det var fordi han hadde vært hard så lenge, og når jeg sa at grunnen til at jeg spurte om "noe var galt" (mistet tenninga på meg eller noe), så brukte han den greia om at jeg var "for deilig". Skal også legge til at han allerede hadde kommet en gang da..men vi pleier gjerne å holde på til han har fått 2-3 utløsninger...
Igin Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 Har ingen grunn til å ikke stole på han. Overhode. Men begge disse tingene ble sagt under samme "akten". Han sa først at det var fordi han hadde vært hard så lenge, og når jeg sa at grunnen til at jeg spurte om "noe var galt" (mistet tenninga på meg eller noe), så brukte han den greia om at jeg var "for deilig". Skal også legge til at han allerede hadde kommet en gang da..men vi pleier gjerne å holde på til han har fått 2-3 utløsninger... Hva er så vanskelig å skjønne? Han har jo allerede kommet! Den første gangen kom han sannsynligvis så hardt pga din "deilighet" at han ikke får den opp på et par timer igjen. srsly.
Erotisk Flukt Skrevet 10. juli 2011 #14 Skrevet 10. juli 2011 Jeg leser dette fra hans perspektiv jeg, og nå skal jeg være han: Kjære, du er så forbanna deilig at jeg kunnet knulla deg 24/7, men kuken må hvile innimellom. Med andre ord, du er for deilig, av den grunn at han må bare knulle deg, selv om kuken blir sliten og sier: Hey mister, jeg trenger en pause. Dette er klassisk og vært borti det selv. Din type er ingen løgner og du er fantastisk deilig vil jeg tro. Stå på jente. -Domino
Gjest jeansgutt21 Skrevet 11. juli 2011 #15 Skrevet 11. juli 2011 Tror ikke direkte at damer kan bli for deilige lissom. Har dere vært sammen lenge da og har han fått dette problemet nå lissom, eller har det vært der hele tida? Kan jo være så enkelt at han sliter med prestasjons angst. Det går greit bnår du teaser han, han vet kanskje selv at det ikke kommer til sex da og slapper av å nyter det du gjør. Når dere først kommer til det punktet at dere skal ha sex, så får han rett å slett nerver å klarer ikke å prestere. Kanskje prøve å snakke med han på en slik måte at du ikke skremmer han, men prøve å få igang en samtale der dere sammen prøver å finne årsaken. Når det er sagt, er det ikke bare ditt ansvar å finne ut av dette, det er like mye hans ansvar! Dere må faktisk få igang en kommunikasjon sånn at dere finner ut av dette sammen:)
Sophie-Ann Skrevet 11. juli 2011 #16 Skrevet 11. juli 2011 Har hørt fra kompiser at de rett og slett kan få prestasjonsangst hvis dama er "for" fin. Og da kan det ikke være lett å holde den oppe hvis man tenker for mye på å prestere. Og på den andre siden, så er faktisk mannfolk bare mennesker de også, og tro det eller ei, så er de ikke klar for sex 24/7.
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2011 #17 Skrevet 11. juli 2011 Har hørt fra kompiser at de rett og slett kan få prestasjonsangst hvis dama er "for" fin. Og da kan det ikke være lett å holde den oppe hvis man tenker for mye på å prestere. Og på den andre siden, så er faktisk mannfolk bare mennesker de også, og tro det eller ei, så er de ikke klar for sex 24/7. Er de ikke?? Neida, jeg vet jo det. Men det er likevel litt pussig når mannen sliter, siden jeg aldri har opplevd stort av det. Når min nåværende sa at han sleit med sexlyst en periode, tok jeg det selvsagt personlig. Men når jeg tenker etter så har jo jeg også manglende lyst noen perioder, og det er jo overhodet ikke personlig pga han. Nei, vi damer bør egentlig bli flinkere til å ta hensyn til mannens seksualitet. Kvinner er i fokus nesten alltid og det er altfor mye preiking om kvinners nytelse, kvinners vanskeligheter under sex osv. Må være tungt for noen menn at det er så lite forståelse rundt deres seksuelle vesen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå