Gå til innhold

Gravering på armbånd til kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe dette http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=34_85&products_id=502 armbåndet til kjæresten min og gravere det. Jeg skal ha datoen vi ble sammen på på innsiden, men er litt usikker på hva jeg vil ha på utsiden.

Jeg har vurdert å bare ha navnene våre, men hvordan skriver jeg det? Mitt eller hans navn først?

Ellers så har jeg tenkt litt på "Me & you, just us two". Noen andre tips på korte sitat jeg kan ha?

Vi har ingen personlige setninger, sitat, eller noe slikt som jeg kunne brukt. Derfor leter jeg bare etter et fint sitat som jeg liker.

Hva synes dere jeg bør ha på fremsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et uendelighetstegn:) Eller en del av en sangtekst dere liker, eller bare navnene.. hvilket navn som er først syntes ikke jeg betyr noe. Kanskje det som kommer først i alfabetet eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe dette http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=34_85&products_id=502 armbåndet til kjæresten min og gravere det. Jeg skal ha datoen vi ble sammen på på innsiden, men er litt usikker på hva jeg vil ha på utsiden.

Jeg har vurdert å bare ha navnene våre, men hvordan skriver jeg det? Mitt eller hans navn først?

Ellers så har jeg tenkt litt på "Me & you, just us two". Noen andre tips på korte sitat jeg kan ha?

Vi har ingen personlige setninger, sitat, eller noe slikt som jeg kunne brukt. Derfor leter jeg bare etter et fint sitat som jeg liker.

Hva synes dere jeg bør ha på fremsiden?

Mitt forslag er: "Bare <navn>". Jeg synst det er utrolig soett, gidde det til min kjaere:)

Endret av Line.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et uendelighetstegn:) Eller en del av en sangtekst dere liker, eller bare navnene.. hvilket navn som er først syntes ikke jeg betyr noe. Kanskje det som kommer først i alfabetet eller noe:)

Takk :)

Mitt forslag er: "Bare <navn>". Jeg synst det er utrolig soett, gidde det til min kjaere:)

Begge navnene, eller bare et? "Bare Ole/Nina", Eller "Bare Ole & Nina"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Begge navnene, eller bare et? "Bare Ole/Nina", Eller "Bare Ole & Nina"? :P

Jeg synst: Bare Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Ola og Kari, inntil videre". "Ola er min, inntil noe bedre dukker opp".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Litt off topic, men går menn med armbånd?

syns uendelighetstegnet var et søtt forslag =)

Hva er uendeligetstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...