AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg skal kjøpe dette http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=34_85&products_id=502 armbåndet til kjæresten min og gravere det. Jeg skal ha datoen vi ble sammen på på innsiden, men er litt usikker på hva jeg vil ha på utsiden. Jeg har vurdert å bare ha navnene våre, men hvordan skriver jeg det? Mitt eller hans navn først? Ellers så har jeg tenkt litt på "Me & you, just us two". Noen andre tips på korte sitat jeg kan ha? Vi har ingen personlige setninger, sitat, eller noe slikt som jeg kunne brukt. Derfor leter jeg bare etter et fint sitat som jeg liker. Hva synes dere jeg bør ha på fremsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. juli 2011 #2 Del Skrevet 10. juli 2011 Et uendelighetstegn:) Eller en del av en sangtekst dere liker, eller bare navnene.. hvilket navn som er først syntes ikke jeg betyr noe. Kanskje det som kommer først i alfabetet eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line. Skrevet 10. juli 2011 #3 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Jeg skal kjøpe dette http://kobra.dk/shop/catalog/product_info.php?cPath=34_85&products_id=502 armbåndet til kjæresten min og gravere det. Jeg skal ha datoen vi ble sammen på på innsiden, men er litt usikker på hva jeg vil ha på utsiden. Jeg har vurdert å bare ha navnene våre, men hvordan skriver jeg det? Mitt eller hans navn først? Ellers så har jeg tenkt litt på "Me & you, just us two". Noen andre tips på korte sitat jeg kan ha? Vi har ingen personlige setninger, sitat, eller noe slikt som jeg kunne brukt. Derfor leter jeg bare etter et fint sitat som jeg liker. Hva synes dere jeg bør ha på fremsiden? Mitt forslag er: "Bare <navn>". Jeg synst det er utrolig soett, gidde det til min kjaere:) Endret 10. juli 2011 av Line. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Del Skrevet 10. juli 2011 Et uendelighetstegn:) Eller en del av en sangtekst dere liker, eller bare navnene.. hvilket navn som er først syntes ikke jeg betyr noe. Kanskje det som kommer først i alfabetet eller noe:) Takk Mitt forslag er: "Bare <navn>". Jeg synst det er utrolig soett, gidde det til min kjaere:) Begge navnene, eller bare et? "Bare Ole/Nina", Eller "Bare Ole & Nina"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line. Skrevet 10. juli 2011 #5 Del Skrevet 10. juli 2011 Takk Begge navnene, eller bare et? "Bare Ole/Nina", Eller "Bare Ole & Nina"? Jeg synst: Bare Ole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #6 Del Skrevet 10. juli 2011 "Ola og Kari, inntil videre". "Ola er min, inntil noe bedre dukker opp". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 10. juli 2011 #7 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Jahhhha Endret 10. juli 2011 av Dobbeltseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #8 Del Skrevet 10. juli 2011 Litt off topic, men går menn med armbånd? syns uendelighetstegnet var et søtt forslag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Del Skrevet 10. juli 2011 Litt off topic, men går menn med armbånd? syns uendelighetstegnet var et søtt forslag =) Hva er uendeligetstegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #10 Del Skrevet 10. juli 2011 Mest kjent som ett liggende 8 tall. Men finnes flere versjoner: http://en.wikipedia.org/wiki/Eternity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LifeIsGood Skrevet 13. desember 2012 #11 Del Skrevet 13. desember 2012 Åh, dette skal jeg gi til jul til min kjæreste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå