Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #181 Skrevet 11. juli 2011 Jeg snakker om det tidspunktet mannen ble laget, ikke født... Ok, men alder er vel fra man blir født, ikke fra man blir unfanget =P
Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #182 Skrevet 11. juli 2011 Om det er svaret så er gåten helt på trynet teit Nei, det er ikke svaret på gåten siden alder regnes som antall år fra man ble født
*Meg* Skrevet 11. juli 2011 #183 Skrevet 11. juli 2011 Om det er svaret så er gåten helt på trynet teit Ja det er jeg igrunn enig i, men det er jo en gåte så man kan aldri vite....
Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #184 Skrevet 11. juli 2011 Mens vi venter på svaret på denne kjører jeg på med en ny gåte. Denne er vel kanskje litt mer i Judging Judy sin gate To menn blir anklaget for mord. Den ene av dem blir funnet skyldig, mens den andre blir frifunnet. Dommeren kan ikke fengsle eller straffe den skyldige mannen. Den skyldige mannen er ikke fritatt fra loven på noen som helst måte, men i dette tilfellet er dommeren maktesløs, og må la den skyldige gå. Forklar hvorfor!
Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #187 Skrevet 11. juli 2011 Jepp. Den gåten var ikke laget selv forresten =P
Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #188 Skrevet 11. juli 2011 Da får vi poste en ny siden svaret på den kom så kjapt. Et skip seiler rundt jorden nøyaktig 1 runde. Hvilken del av skipet har reist lengst når skipet er tilbake til utgangspunktet?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #189 Skrevet 11. juli 2011 Jepp. Den gåten var ikke laget selv forresten =P Du har jo ikke laget noen av dem selv, bare omskrevet dem litt.
Jafar Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #190 Skrevet 11. juli 2011 Du har jo ikke laget noen av dem selv, bare omskrevet dem litt. Jeg har laget de 2 første selv. Den andre er det ingen som har klart enda. Om du tror jeg ikke har laget den selv får du finne svaret på nettet da. Siden du ikke tror jeg har laget den selv skal jeg utsette svaret et par timer, så kan vi se om du finner den på nettet. Meen det gjør du ikke for den gåten er nemlig selvlaget
Judge Judy Skrevet 11. juli 2011 #191 Skrevet 11. juli 2011 Da får vi poste en ny siden svaret på den kom så kjapt. Et skip seiler rundt jorden nøyaktig 1 runde. Hvilken del av skipet har reist lengst når skipet er tilbake til utgangspunktet? Bauen?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #192 Skrevet 11. juli 2011 Da får vi poste en ny siden svaret på den kom så kjapt. Et skip seiler rundt jorden nøyaktig 1 runde. Hvilken del av skipet har reist lengst når skipet er tilbake til utgangspunktet? Heile skipet har reist akkurat like langt. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juli 2011 #195 Skrevet 11. juli 2011 Nå er klokken over 21 DET har den vært lenge, men har vi sett noen løsning ...?
Judge Judy Skrevet 11. juli 2011 #199 Skrevet 11. juli 2011 Jeg håper ikke Jafar har fått et hjerteinfarkt eller noe, slik at vi aldri får vite svaret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå