Coni Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Hei hei meg og min samboer skal ut å leve livet reise og kose oss! Om du har vært på noen av di stedene vi skal innom så hadde det vært supert med tips++ om alt fra Vær til kriminalitet +++ Dette blir reise ruten vår: Cuba, Jamaica, Dominikanske republikk, ned over di bahamas øyene har ikke bestemt oss kass enda (TIPS), Peru, Chile, Påskeøyene, Argentina(litt usikker) Og avslutte i Brasil på karnavalen Tar gjerne i mot all tips vi kan få
camze Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Så spennende! Hvor lenge skal dere være borte? Har en drøm om å backpacke jeg også..
Coni Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2011 Så spennende! Hvor lenge skal dere være borte? Har en drøm om å backpacke jeg også.. Ja sant..dette er en stor drøm for oss og vi blir vekke i 5mnd
Coni Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2011 Har sendt deg en personlig melding Takker kjempe masse:) lurte på en ting? Korlenge reiste du og kor mye penger regnet du med??? Takk igjen;)
Reiseguri Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Takker kjempe masse:) lurte på en ting? Korlenge reiste du og kor mye penger regnet du med??? Takk igjen;) Jeg reiste mest med buss. Fly er litt dyrt i sør amerika. Brukte vel ca 10 000 i mnd i gjennomsnitt. Det inkluderer spanskkurs, tur til macchu pichu, en uke på galapagos og gjorde nesten alt jeg hadde lyst til (men bodde alltid på hostel og dorm rooms). Hvis dere skal til påskeøynene regn med heftig innhugg i budsjettet. Karnevaluka i rio vil også bli kostbar. En venninne (ikke norsk) som jeg møtte i Bolivia brukte vel nesten halvparten av det jeg gjorde på samme tiden. Husk også at land som peru, equador og bolivia er MYE billigere enn i argentina, chile og spesielt brasil.
Coni Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ja oki! Takk for tipsene:) har du vært i karibien noen sted??? Endret 12. juli 2011 av Coni
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Jeg kan kanskje tipse litt ift Karibien. Hva er dere ute etter?
Coni Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2011 Jeg kan kanskje tipse litt ift Karibien. Hva er dere ute etter? er Ute etter å vite alt:) kor er det billig i karibien, hostels ++++++takk takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå