AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Finnes det noen steder på kroppen som forandrer seg mindre enn andre. Jeg har lyst på en tatovering, men har hørt at enkelte steder på kroppen ikke forandrer seg så mye som andre og dermed vil tatoveringer se bedre ut lenger på disse stedene. Hvilke steder er det i så fall, er håndleddet et slikt sted?
Gjest WendyClear Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Øret Nå er jo ørene og nesa de eneste stedene på kroppen som vokser hele livet... 1
frk.Sjovn Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 En ulempe ved å ha tatovering på håndleddet er at det kan slites vekk ved bruk av armringer, armbånd, klokker osv.. Ellers så er det jo steder som ryggen, ankel og legger og egentlig alle andre steder. At tatoveringer endres syns jeg høres veldig rart ut! For de skal i grunn være som de er uansett hudbevegelse el lignende. Men spør en tatovør ved det nærmeste (og beste) tatoveringsstudio (: De vet alltid best!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 En ulempe ved å ha tatovering på håndleddet er at det kan slites vekk ved bruk av armringer, armbånd, klokker osv.. Ellers så er det jo steder som ryggen, ankel og legger og egentlig alle andre steder. At tatoveringer endres syns jeg høres veldig rart ut! For de skal i grunn være som de er uansett hudbevegelse el lignende. Men spør en tatovør ved det nærmeste (og beste) tatoveringsstudio (: De vet alltid best! Bra for meg at jeg ikke kan fordra klokker, armbånd ol. da! Det jeg tenkte på var mer: steder der huden ikke blir så dratt og fort rynkete for eksempel. Eller, hvis man går litt opp eller ned i vekt, steder som ikke forandres så fort som magen. Jeg har legt om livsstilen min og har dermed også begynt å miste litt vekt, men hvis jeg skulle gå litt opp igjen med alderen eller miste enda mer, vil det da vært enkelte steder på kroppen som ikke forandrer seg så mye?
Gjest Fable Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Tenker øvre del av armen og håndledd til ca albuen. Det forandrer seg ikke så mye. Skulderblad kanskje? Men å høre med tatoveringstudio er nok ingen dårlig ide =)
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Jeg tenker ankel, håndledd og skulderblad. Jeg er selv overvektig og dette er steder på kroppen der jeg ikke har særlig mer overflødig enn slanke personer. Mage, hofte, overarm og lår må vel være de "verste" stedene med tanke på endring.
Gjest Swipper Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Håndleddet, foten, ankel, nakken, underarmen? Men som flere har nevnt, så er det nok lurt å høre med de som jobber på tatoveringsstudioet.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Nå er jo ørene og nesa de eneste stedene på kroppen som vokser hele livet... Dette er en myte. Det bare ser sånn ut fordi resten av ansiktet "synker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå