Gå til innhold

Møte han eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere :)

Saken er at jeg ble kjent med en fyr på sukker for rundt 3-4 mnd siden og nå vil han møtes. Han har ønsket å møtes fra første stund, men nå begynner han å bli utolmodig.

Jeg vil selv møte han men jeg sliter med avstanden. Vi bor en flytur og et hotellrom unna. Det betyr vi skal besøke hverandre så kommer det til å koste en god slump!

Jeg liker han, men vet ikke om jeg liker han godt nok til å reise så langt for å så prøve å skape et avstandsforhold.

Vi klikker på mange nivå og har en del til felles, men det er små ting som ikke er optimalt. Blandt annet synes jeg han til tider har en litt barnslig oppførsel (tar mye bilder av seg selv ol) og det virker ikke helt som han er 100% over eksen sin. (Han mener selv at han er det). Men bevares, han har mange bra sider også :)

Hjertet mitt sier "hopp i det, kanskje han faktisk er drømmegutten". Mens fornuften sier " prøv heller å finn en som bor i mitt distrikt".

What to do? :sukk:

Vi er begge i tyve årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fable

Hadde jeg visst det jeg vet nå, så tror jeg ikke at jeg ville begitt meg ut på avstandsforholdet jeg er i nå. Nå er han et kontinent unna, så avstanden er jo litt lengre..

Men slike forhold krever mye arbeid for å kunne holde seg. Og en av partene må jo flytte på seg etterhvert for at det skal funke.

Har du lyst å starte ett forhold som kommer til å kreve mye jobb helt fra starten av?

Hvis det ikke plager deg, så er det bare å kjøre på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Saken er at jeg ble kjent med en fyr på sukker for rundt 3-4 mnd siden og nå vil han møtes. Han har ønsket å møtes fra første stund, men nå begynner han å bli utolmodig.

Jeg vil selv møte han men jeg sliter med avstanden. Vi bor en flytur og et hotellrom unna. Det betyr vi skal besøke hverandre så kommer det til å koste en god slump!

Jeg liker han, men vet ikke om jeg liker han godt nok til å reise så langt for å så prøve å skape et avstandsforhold.

Vi klikker på mange nivå og har en del til felles, men det er små ting som ikke er optimalt. Blandt annet synes jeg han til tider har en litt barnslig oppførsel (tar mye bilder av seg selv ol) og det virker ikke helt som han er 100% over eksen sin. (Han mener selv at han er det). Men bevares, han har mange bra sider også :)

Hjertet mitt sier "hopp i det, kanskje han faktisk er drømmegutten". Mens fornuften sier " prøv heller å finn en som bor i mitt distrikt".

What to do? :sukk:

Vi er begge i tyve årene.

Prøv heller å finne en som bor i ditt distrikt - akkurat som du sier det selv.

Hvis dette ikke allerede har vist seg å være helt håpløst, så er det den eneste fornuftige fremgangsmåten.

Maksimum 1-2 timer i bil. Alt annet blir bare pes, og da må man ha en eksepsjonelt god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...