Bankai L Skrevet 15. juli 2011 #41 Del Skrevet 15. juli 2011 Kan forøvrig tilføye som et relevant PS til Shreds utmerkede orientering: Det er en grunn til at mange kvinner ofte mister følelser/går lei av Mr. Nice guy mens de kjemper tappert i årevis med Mr. Bad guy. Sier de vil ha en snill mann men drømmer om en slem en. Det er mer mostand i en badboy , mens en nice guy finner seg i total overkjøring. Leser stadig innlegg hvor damene skriver at de prøver å provosere frem reaksjoner fra niceguyen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2011 #42 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er mer mostand i en badboy , mens en nice guy finner seg i total overkjøring. Leser stadig innlegg hvor damene skriver at de prøver å provosere frem reaksjoner fra niceguyen sin. Og det fungerer i praksis ved at badboyen sier seg uenig i det dama mener? Men det er jo trekk man først ser i et forhold, på en date, eller ved første møte er det sjelden man krangler/diskuterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente25 Skrevet 15. juli 2011 #43 Del Skrevet 15. juli 2011 Pua er vel nice gutter som har utdannet seg i bad retning. Denne typen. Det er de som er PUA? Hvis det så er de som er PUA eller ei. Man lukter bitterhet ut av selvtilliten til denne sorten. Man merker en viss sort der ute som virker utilstrekkelig, og tyr til badboy/bajas/storsjarmør masken. Også arrogansen... Makan. Slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2011 #44 Del Skrevet 16. juli 2011 Og det fungerer i praksis ved at badboyen sier seg uenig i det dama mener? Men det er jo trekk man først ser i et forhold, på en date, eller ved første møte er det sjelden man krangler/diskuterer. Ja det tenkte jeg også på, har aldri vært på en date hvor det var særlig aktuelt å være uenig, så akkurat dette tror jeg jenter merker senere i frholdet... Men klart en badboy er kanskje mer direkte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 16. juli 2011 #45 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er stort sett 3 typer menn... Dørmatta, badboy og niceguy med selvrespekt. Dørmatta: Jatter med og har ikke evne til å si imot, selv om kravene går mot hans vilje Badboy og Niceguy med selvrespekt (disse to evner å si nei og har den motstanden dere kvinner krever).. Jeg synes Shred sin beskrivelse på disse to er fantastisk så slenger den like godt ut igjen. Forskjellen på en bad boy og en nice guy (med selvtillitt) er enkel. Begge evner å røre deg emosjonelt, begge kan spille på sensualitet og begge kan skape tiltrekning. Forskjellen er at bad guy'en som regel tar deg på en negativ følelsesmessig berg og dalbane, mens nice guy'en tar deg på en positiv. Bad guy'en nag'er (negative komplimenter), han frastøter deg (og du må selv jobbe deg inn), han gir deg ikke eksklusivitet (ser på andre jenter, gjerne på daten), osv. Nice guy'en gir deg ekte genuine kompplimenter, han inkluderer deg og drar deg inn i sin verden og han ser DEG. Den ordinære nice guy'en uten for mye selvtillitt er også enkel å kjenne igjen. Han beveger deg aldri følelsesmessig i det hele tatt, verken til det positive eller negative.. Jenter (uten å generalisere) føler ofte attraksjon når følelser blir satt i spill, om de er positive eller negative (så lenge de svinger opp i nøytral sone også), spiller ikke alltid så stor rolle. Kort oppsummert, bad guy'en din vil spille deg på ditt følelsesmessige register, men han beveger de ofte i negativ retning.. Vil også kommentere at den Niceguy som Shred beskriver her, er ofte en person som blir framstilt som en "ekte alfa-mann". Han evner å skape gode følelser og humør rundt seg, og er godt likt blant alle. Den nice guy som kvinner prater om er kort og godt Dørmatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #46 Del Skrevet 17. juli 2011 Så det eneste som gjør at kvinner tenner på bad boys er at de bedriver en liten grad av psykisk terror fra første møte gjennom å si sårende ting, se på andre jenter, være plutselig avvisende osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 17. juli 2011 #47 Del Skrevet 17. juli 2011 Og det fungerer i praksis ved at badboyen sier seg uenig i det dama mener? Men det er jo trekk man først ser i et forhold, på en date, eller ved første møte er det sjelden man krangler/diskuterer. Det er jo ikkje slik at man sier seg uenig med damen bare for å skape motstand xD. Det handler om at når man først er uenig så tør man å si ifra og å stå for det man mener. Dette forkommer sikkert hos begge gruppene, men enkelte sier seg ikkje uenig fordi de er redd for at damen ikkje skal like han da. Det skjer garantert mest hos niceguys. På date så tenker eg badboyen vil være bedre på å lede. Mens en niceguy gjerne spør, ja ka vil du gjøre?, du kan bestemme osv. Så vil en badboy heller ta deg med på ting han liker å gjøre siden han faktisk setter sine behov foran eller iallefall på lik linje med damen. Dersom eg hadde vært uenig i noe med datin min så hadde eg ikkje hatt problemer med å si det. Det går fint ann å være uenige om ting uten at det trenger å bety noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 17. juli 2011 #48 Del Skrevet 17. juli 2011 Ja det tenkte jeg også på, har aldri vært på en date hvor det var særlig aktuelt å være uenig, så akkurat dette tror jeg jenter merker senere i frholdet... Men klart en badboy er kanskje mer direkte osv. Eg ser helt klart fordelen med å nikke og bukke på første daten xD, siden det kan skape dårlig stemmning å være uenig, men det kommer jo også helt ann på kordan man tar det opp. Det går jo ann å være noe ydmyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #49 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror mye av det som er skrevet her stemmer... Badboyen vil at ting skal skje på hans premisser... og det gjør at jenter blir intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bad-boy Skrevet 19. juli 2011 #50 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg tror vel at en bad boy mangler sperrer. At han rolig og uberørt stjeler to kanner med spylevæske på bensinstasjonen. At han kan være utro uten å ha en ekkel følelse i magen at han gjør noe galt. Han kan skade og skyte en fyr like lett som du slår en mygg. Han er vel litt mer fryktløs, og blir nok ikke nervøs når han sjekker. Men han er også redd, og sover med pistolen under hodeputa. Her er det noen som har sett mye på Hollywood-filmer...Jadda-. (Det med spylevæsken er faktisk jævla usmart da de filmer deg...Og bilskiltet ditt. Forskjellen blir vel at en nice-guy ikke vet om å passe seg for sånne opplagte feller... :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bad-boy Skrevet 19. juli 2011 #51 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er mer mostand i en badboy , mens en nice guy finner seg i total overkjøring. Leser stadig innlegg hvor damene skriver at de prøver å provosere frem reaksjoner fra niceguyen sin. Det er vel dete som jeg tror er cluet. Der nice-guys er tøflete gjør en bad-boy sin greie.Uansett. Blir hun lei seg får hun skylden for å lage drama, i stedet for med en nice-guy som begynner å trøste og hjelpe...( ) Bad-boy = lookin out for number one ( seg selv) Men når han har interesse for dama blir hun han sitt anliggende,- og da kan man strekke seg ganske langt. Dette liker de. Nice-guy= kjedelig som er mer opptatt av hva hennes foreldre mener om saken...Hun tiltrekkes ikke av en som gjør dette hvis(når) hun selv er i opposisjon til mor og far. Dessuten er damer vesner som blir engasjert av drama. Da føler de at de lever og at det skjer noe som de kan bruke (den innfløkte) hjernen sin på, så det får dem engasjert og holder på oppmerksomheten deres. De sier selv at det ikke er sånn, men det funker nesten som med en mobillader. Drama en kveld = fulladet batteri den neste. Avogtil til morsomme høyder, spes når det blir god sex utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bad-boy Skrevet 19. juli 2011 #52 Del Skrevet 19. juli 2011 Eg ser helt klart fordelen med å nikke og bukke på første daten xD, siden det kan skape dårlig stemmning å være uenig, men det kommer jo også helt ann på kordan man tar det opp. Det går jo ann å være noe ydmyk Det handler ikke om å være uenig, men hvordan man legger det fram så hun forstår hvorfor ting er viktig for deg og at det må bli sånn. Da velger hun dette selv. Noe en nice-guy er for --hva er ordet? Sjenert/unnfallende/ydmyk. til å gjøre. Selvhevdene er noe en nice-guy ikke er så mye av, men det er selvtillit man må ha hvis man skal dra damer. Så får de kalle deg bad-boy alt de vil. Saken er at jeg leger ikke problemer- jeg får dem. Og det skjønner somregel damen, og hvis de i tillegg syns en smule synd på deg da- så er det i boks. Don't hate the player- hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bad-boy Skrevet 19. juli 2011 #53 Del Skrevet 19. juli 2011 Så får de kalle deg bad-boy alt de vil. Saken er at jeg leger ikke problemer- jeg får dem. Beklager det ble en tastefeil. Jeg mener altså lager. Som i å ikke lage problemer.For seg selv eller andre, eller med vilje. Det kan være/bli ganske kaotisk til tider, nemlig, i folks liv. Men det er ikke alltid en ting man kan noe for. Men når det oppstår må man håndtere det. Noe en nice-guy kan være passiv på. Så jeg tror damer liker at man er litt handlekraftig. Ja, det var vel det jeg hadde å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bad-boy Skrevet 19. juli 2011 #54 Del Skrevet 19. juli 2011 Så sant, så sant Gorgonzola.. Problemet til den klassiske "snille mannen" er at han ikke evner å ta jenten til ytterkantene av det følelsesmessige registeret hennes. Men jeg tror jo at "the good guy", med det rette skillsettet, kan sprite opp og vedlikeholde et forhold også. Jenter vil jo bli dratt i alle retninger, så å kunne besøke "bad guy" karakteren til tider, er jo absolutt et verktøy en bør ha i kassen.. Et verktøy man bør ha i kassen? Hvis du leser over så står det der at man lager ikke problemer med vilje, men man får de og da må man ordne opp i det.Etter hvert soom det hender saker og ting. Da er det ikke snakk om å bevege noen i noen negativ retning, siden det er ikke noe man hadde tenkt skulle skje. Så det blir faktisk nokså nedlatende å si det om andre. Det var bare det. Fælt så stolte dere var av dere selv, forresten, som sitter og analyserer folk og siterer StarWars i selvtilfredshet... Djeesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 21. juli 2011 #55 Del Skrevet 21. juli 2011 Det handler ikke om å være uenig, men hvordan man legger det fram så hun forstår hvorfor ting er viktig for deg og at det må bli sånn. Da velger hun dette selv. Noe en nice-guy er for --hva er ordet? Sjenert/unnfallende/ydmyk. til å gjøre. Syntes pinglete er det beste ordet. Det som er det viktigste er at vi tør å står for våre meninger selv om hun er uenig. Da blir det automatisk motstand i oss. En typisk nice guy vil jo backe down fordi han er redd for å gjøre dama sur. Hvis dama blir sur fordi man er uenig så er hun totalt urimelig og det er viktig å si ifra at hun er det :D. Å være ydmyk er jo evnen til å innrømme at man har tatt feil. Dersom man skulle havne opp i en voldsom diskusjon og det viser seg at man hadde feil er jo man bare totalt dust hvis man ikkje innrømmer at man faktisk tok feil. No vil eg prøve å unngå å havne i noe sånt når eg e på date xD, men eg er ikkje redd for å ytre mine standpunkter dersom det skulle komme opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 21. juli 2011 #56 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Et verktøy man bør ha i kassen? Hvis du leser over så står det der at man lager ikke problemer med vilje, men man får de og da må man ordne opp i det.Etter hvert soom det hender saker og ting. Da er det ikke snakk om å bevege noen i noen negativ retning, siden det er ikke noe man hadde tenkt skulle skje. Så det blir faktisk nokså nedlatende å si det om andre. Du misforstår poenget. Det handler om å skape følelser hos dama selv om de kan være på et negativt grunnlag. De fleste blir satt ut av sterke følelser og det er nokk til å skape tiltrekkelse. Derfor er badboy strategien ikkje så dum og et "verktøy" man kan bruke. Det er ikkje noe eg vil anbefale, var selv badboy i en periode. Likte veldig godt begrepet: Nice guy med selvtilitt. Endret 21. juli 2011 av Bankai L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juli 2011 #57 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei! Dere jenter som leser: på hvilken måte oppfører "snille gutter" og "slemme gutter" forskjellig ved de første møtene? Alt fra første gangen dere snakker sammen til dere går ut på date... er det en forskjell i adferden som gjør at dere kan merke hva slags type gutt det er eller er alle relativt like i starten? Det må vel være en som stikker fra regninga og deg. Så bruker du resten av kvelden på å leite etter fyren, og fyren komemr med masse svadaprat og du tilgir og det ender med at du ligger med ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå