Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dere jenter som leser: på hvilken måte oppfører "snille gutter" og "slemme gutter" forskjellig ved de første møtene? Alt fra første gangen dere snakker sammen til dere går ut på date... er det en forskjell i adferden som gjør at dere kan merke hva slags type gutt det er eller er alle relativt like i starten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ja for alle vet jo at det kun finnes to type mannfolk som oppfører seg på kun to forskjellige måter -.-

• Liker 2
Gjest Jentehumor
Skrevet

egentlig så er det ikke noe store forskjeller. forskjellen ser du vel kanskje på slutten av alt..

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok jenter merker dette... ellers hadde vel ikke alle falt for badboys...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Badboys er nok frekkere og mer direkte enn snille gutter... Altså mer pågående med spørsmål, kommer gjerne med litt ertende kommentarer samt at de viser interesse gjennom kommentarer som "du har utrolig fine pupper" etc. (det var et litt overdrevent eksempel, men for å sette det på spissen...)

AnonymBruker
Skrevet

Badboys er nok frekkere og mer direkte enn snille gutter... Altså mer pågående med spørsmål, kommer gjerne med litt ertende kommentarer samt at de viser interesse gjennom kommentarer som "du har utrolig fine pupper" etc. (det var et litt overdrevent eksempel, men for å sette det på spissen...)

Så dere jenter kan se raskt om det er en badboy eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Det er en badboy hvis jeg ikke har noenting til felles med ham. Jeg lukter badboy på lang avstand og skyr dem som fanden!

Skrevet

Badboys er nok frekkere og mer direkte enn snille gutter... Altså mer pågående med spørsmål, kommer gjerne med litt ertende kommentarer

Dette er vel også det som kan gi meg mistanke om at det er en "bad boy". Mer direkte og pågående. Går ikke rundt grøten og hinter. Det tyder på mer selvtillit i den gitte situasjonen. Og det er jo på en måte litt attraktivt. ;)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Dette er vel også det som kan gi meg mistanke om at det er en "bad boy". Mer direkte og pågående. Går ikke rundt grøten og hinter. Det tyder på mer selvtillit i den gitte situasjonen. Og det er jo på en måte litt attraktivt. ;)

Hehe, enig.

Nå synes jeg denne good guy/badboy-dikotomien er ganske kunstig. Men satt på spissen så er det gjerne en forskjell i det at en såkalt player vil være mye mer direkte og "på", imens en snill gutt kanskje er litt mer forsiktig i sjekkingen. Når du møter en mann som tar deg med på en fantastisk date, sier alle de riktige tingene, tar deg med hjem og gir deg fem orgasmer og vekker deg med nystekte pannekaker dagen derpå med den største selvfølgelighet så vet du liksom at han har gjort dette hundre ganger før. Sånn sett har en viss usikkerhet og nervøsitet sin sjarm, spesielt siden selv badboys vil vise tegn på dette når de selv begynner å falle pladask.

Men dette her var vanvittig generaliserende og ikke noe tommelfingerregel å basere partnervalg på.

Jeg har forøvrig brent meg på en good guy og hatt et fantastisk forhold med en snill, omsorgsfull og trofast badboy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vel at en bad boy mangler sperrer. At han rolig og uberørt stjeler to kanner med spylevæske på bensinstasjonen. At han kan være utro uten å ha en ekkel følelse i magen at han gjør noe galt. Han kan skade og skyte en fyr like lett som du slår en mygg.

Han er vel litt mer fryktløs, og blir nok ikke nervøs når han sjekker.

Men han er også redd, og sover med pistolen under hodeputa.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror vel at en bad boy mangler sperrer. At han rolig og uberørt stjeler to kanner med spylevæske på bensinstasjonen. At han kan være utro uten å ha en ekkel følelse i magen at han gjør noe galt. Han kan skade og skyte en fyr like lett som du slår en mygg.

Eg tror det er et av problemene til niceguys er at de rett og slett ikkje tør å ta steget ut. Han har en del sperrer som gjør at han ikkje opplever noe særlig suksee med damene. Vedder på at det har skjært seg sykt mange ganger mellom mann og kvinne fordi niceguyen ikkje har turd å kysse henne feks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..vel, dette oppsummerer jo greit hvorfor PUAer scorer.

Skrevet

Eg tror det er et av problemene til niceguys er at de rett og slett ikkje tør å ta steget ut. Han har en del sperrer som gjør at han ikkje opplever noe særlig suksee med damene. Vedder på at det har skjært seg sykt mange ganger mellom mann og kvinne fordi niceguyen ikkje har turd å kysse henne feks.

Bad- null sperrer.

Nice- plagsomme sperrer.

• Liker 2
Skrevet

..vel, dette oppsummerer jo greit hvorfor PUAer scorer.

Pua er vel nice gutter som har utdannet seg i bad retning.

Gjest Bamboo
Skrevet

Jeg har forøvrig brent meg på en good guy og hatt et fantastisk forhold med en snill, omsorgsfull og trofast badboy.

Hah, ikke særlig selvmotsigende... Du har altså brent deg på en usympatisk drittsekk av en good-guy, og hatt et fantastisk forhold med et snillt, omsorgsfullt og trofast presteemne av en badboy :skratte:

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Hah, ikke særlig selvmotsigende... Du har altså brent deg på en usympatisk drittsekk av en good-guy, og hatt et fantastisk forhold med et snillt, omsorgsfullt og trofast presteemne av en badboy :skratte:

Hehe, JA sånn ca, minus de ordene du la til selv der. Er jo ikke så utrolig vanskelig å skjønne det?

Badboy og nice guy er gjerne stempel man får av andre pga oppførsel utenfor forhold, men når de først er i et så er det ikke automatikk i at det går fint med den søte og sjenerte og til helvete med mr. cocky rundbrenner.

Badboyen min er en skikkelig kynisk jævel mot damer generelt og passet derfor best i den båsen, hvor han har blitt puttet av nok av folk - men han var en pusekatt når han først var forelsket og i et forhold.

Mr. nice guy var god og søt, vennene hans sluttet aldri å snakke om hvor snill han var. Han var ordentlig nervøs med meg, fullstendig betatt og fullstendig usikker på om han var god nok. Etter en stund ble han trygg på meg, og samtidig også litt tryggere på seg selv. Noe som medførte at han fikk draget for første gang i sitt liv og han var ikke akkurat vant med å avvise jenter for å si det på den måten. Det klikket helt for han til slutt fordi han ikke var god nok for meg, han dreit seg også ut med ei annen dame og forholdet gikk lukt til helvete.

Endret av Cuntzilla
AnonymBruker
Skrevet

Men på hvilken måte er han mer direkte og pågende? Er det det at han kommer med rett-frem-komplimenter eller at han hinter til sex etc.?

Skrevet

En typisk badboy går vel kanskje mye lettere bort til en random jente og begynner flørtinga...

AnonymBruker
Skrevet

Men han er også redd, og sover med pistolen under hodeputa.

Du nevner altså at badboyen kan gjøre ting som å være utro og stjele, og jeg forstår at man gjennom slike handlinger kan se at han er bad, men det ujeg lurer på er hvordan man merker at en gutt er badboy på f.eks en date? Eller når dere samtaler?

AnonymBruker
Skrevet

En bad boy kan finne på å røske til seg en jente på en fest han aldri har møtt før, og kysse henne uten å egentlig ha pratet med henne.

En nice guy vil kanskje ikke ha pratet med henne en gang, bare sittet og sett på henne.

Det er liksom på det nivået.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...