Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man, og i så tilfelle hvordan, blokkere noen fra chatten? Jeg har prøvd å leite rundt, men finner ikke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan gjøre deg kun tilgjengelig for, eller utilgjengelig for, grupper i vennelisten din i alle fall.

Trykker fram instillingene til chatten (nederst til høyre), og trykker på "Limit availability" og velger hvilke grupper du vil vises eller skjules for.

Det er den eneste måten jeg vet av, litt stress å mått lage vennegruppe for dette, menmen...

Red: Rettskriving

Endret av spinnwild
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre deg kun tilgjengelig for, eller utilgjengelig for, grupper i vennelisten din i alle fall.

Trykker fram instillingene til chatten (nederst til høyre), og trykker på "Limit availability" og velger hvilke grupper du vil vises eller skjules for.

Det er den eneste måten jeg vet av, litt stress å mått lage vennegruppe for dette, menmen...

Red: Rettskriving

Takk! Og det vil være strevet verdt. ;p

Skrevet

jeg gjør også dette, det er utroolig deilig å fjerne noen fra chatten. Noen er jo sinnsykt masete, og de trenger man slett ikke ha der - mens andre kan man snakke med i blant og være online for. :)

Si ifra hvis noen trenger hjelp. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg gjøre sånn at jeg i k k e blir automatisk logget på chaten når jeg går på facebook? Det er utrolig irriterende, men med den nye vennegreia så kommer jeg rett inn.

Jeg vet jeg kan trykke begrens tilgjengelighet når jeg først er inne, men jeg vil ha det som default!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...