Coffee1234 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Hva tenker dere om dette? Fikk nylig et tilbud, men jeg har ikke holdt på sånn veldig mye med det før. Er det kos? Er det rart?
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Det er kos når man vil og liker det. Det er rart når man ikke synes så mye om det... Det er nok bare å prøve å finne ut om man liker det.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Det er drit når fyren i andre enden filmer mens du holder på og sprer den etterpå 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Synes det kan være kos med en jeg kjenner og er tent på, men litt styrete også. Og så blir det fort litt kjedelig etterhvert, jeg blir iallefall litt mer opptatt av å ligge i riktig vinkel for kameraet enn å faktisk gi meg selv en orgasme på den måten man ville gjort om ingen så på. Tror også jeg ser minst like mye på meg selv som han, men nå synes jeg det også er litt pirrende da Men det er noe jeg gjør mer for noen andre enn fordi jeg selv er så glad i det. Nettopp derfor har jeg bare gjort det med elskere/kjærester som det gleder meg å tenne, og hadde ikke fått særlig ut av å gjøre det med en fremmed på en chatteside. Men smak og behag, kjør på og prøv det ut! Første gangen syntes jeg det var veldig spennende. Du kan jo også bare se på deg selv på webcam først for å bli komfortabel med det før du lar andre se. 1
Daniel84 Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Tja. er jo spennende, og pirrende da! Grei måte å "ha sex" på om man ikke er i samme by akkurat der og da. MEN, gjør det med noen du stoler 100% på..
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 (endret) Det er drit når fyren i andre enden filmer mens du holder på og sprer den etterpå Ja, det kan være greit å kjenne og stole på partneren. Men det gjelder jo for det meste i et seksuelt forhold. Endret 10. juli 2011 av spinnwild
Coffee1234 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2011 Jeg kjenner ikke fyren så godt egentlig. Jeg sa ja litt fort i går, og gikk med på å vise meg i undertøyet. Ble hindret av besøk:p Typisk, men det var like greit. Følte meg litt usikker, på angret på at jeg gikk med på det uten å føle meg helt komfortabel. Dette mest fordi fyren er mer en venn for meg, enn noe annet. Tenner ikke på han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå