Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en av mine beste venninner, som jeg ser veldig sjeldent, reiser hvert år noen dager til København. Vanligvis bare for et par dager, så da har vi mer enn nok med å handle, spise og rusle i Strøget. Men i år skal vi være der i fire dager, og jeg lurer på om noen har anbefalinger til spisesteder, kafèer og utesteder i København sentrum? Hvor bare må man spise, og hvor er det best stemning for festligheter på byen i helgene? Noen severdigheter man bør få med seg?

Takk for alle svar! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heia,ang spisesteder må du gå på Jensens bøfhus og hard rock cafe.På hardrocken får du den beste hamburgeren som finnes,Blir servert med brødkniv lignende kniv,må ses og prøves,er helt utrolig!!Liker du og handle så syntes jeg gågada kan bli kjedlig,raser jo fort gjennom den så prøv bakgader o.l der finner man litt andre butikker enn de kjedebutikkene.Vi tok toget til Roskilde den ene dagen,kjempekoslg by.Kan også ta toget til Malmø om man vil finne på litt mere.God tur.

Endret av hufsa!
Skrevet

Kom nettopp hjem fra København, og jeg likte meg veldig godt på italiensk-inspirerte Magstræde 16.

Veldig god og rimelig 3-retters (under 300kr), med en stor og fin antipasti med litt kjøtt, ost og tapenade som er perfekt å dele til 2. Hovedretten velger man mellom ulike pizzaer, med deilig tynn og sprø bunn, og pannacotta (evt tiramisu) til dessert.

Veldig god mat, koselig lokale, og jeg hørte bare dansk der, så det er nok mer en lokal restaurant enn en turistfelle, selv om den bare ligger noen kvartaler fra strøget :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...