victoria23 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 lurer på om hvordan den er å sitte i...myk?hard?ubehaglig? trenger en ny sofa,men har ikke så veeeldig mye penger igjen etter ferien å denne her hadde jo en grei pris å så jo helt ok ut^^ men hvis den er hard så får jeg bare lete videre !!: P å jeg bor 2 timer unna nærmeste ikea,så jeg gidder ikke å reise i 2 timer bare for å prøvesitte en sofa
Gjest Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Den er veldig god å sitte i. Prøvde den faktisk på IKEA nå på lørdag. God og myk sofa man kan krype sammen i.
Heimdal Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Den er svært god å sitte i. Jeg har selv tenkt på denne sofaen + en stol. Stolen er stor og deilig å krype opp i. Stilmessig vil den kanskje ikke finne nåde for alle, men som sagt - lenge siden jeg var borti en så behagelig sofa/stol
SummerJoy Skrevet 29. juli 2011 #5 Skrevet 29. juli 2011 Prøvde den idag. Vanvittig deilig. Allerede satt meg ut den til å ha i tvstua pga komforten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå