Gå til innhold

Tror dere disse extensionsene er bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg hair-extensions. Det er jo ganske dyrt, men det er mye billigere priser på ebay.

Dere som er litt erfarne, tror dere disse er bra?

http://cgi.ebay.com/15-Remy-Human-Hair15Clips-Extensions-7pcs-blonde-22-70g-/160386433926?pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&hash=item2557c6c386

Håper på litt hjelp, har aldri tatt på extensions før ,så jeg har ikke peiling! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske umulig å si om de er "bra" eller ikke, men pris sier ofte noe om kvaliteten. De koster uansett ikke så mye, så hvorfor ikke prøve?

Kjøpte keratinextensions på ebay for 100-lappen, har hatt de på i snart et halvt år, nå er de riktignok litt slitne i tuppene, men jeg har vært veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Vet du hvor mye dine veier? I den pakken som jeg linket til er det 70 g. hår, tror du det er nok eller må jeg ha to?

Jeg vet jo at det blir toll på varer som koster over 200 kr. Med litt kjapp hoderegning så kommer jeg frem til at en pakke koster ca. 120 kr. Om jeg skal kjøpe to, må jeg betale toll da? :) Det koster jo over 200 kr. til sammen, men det er jo to forskjellige pakker...

Håper noen har peiling, er som sagt helt grønn på området :klo:

Gjest willemine
Skrevet

70 gram blir lite for ett fullt hode. jeg har 2 pakker av 100 gram og syns det er passe mengde. Ikke for lite, og ikke for mye :)

Skrevet

Hei :)

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg hair-extensions. Det er jo ganske dyrt, men det er mye billigere priser på ebay.

Dere som er litt erfarne, tror dere disse er bra?

http://cgi.ebay.com/15-Remy-Human-Hair15Clips-Extensions-7pcs-blonde-22-70g-/160386433926?pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&hash=item2557c6c386

Håper på litt hjelp, har aldri tatt på extensions før ,så jeg har ikke peiling! :)

Hei!

Jeg har hatt veldig god erfaring med hair extensions som jeg kjøpte fra en dansk nettbutikk ( www.hairclips.dk ), de sender til Norge.

Du kan velge om du vil ha ekte hår eller uekte (anbefaler selvfølgelig ekte hår).

Du kan lese litt om hvordan de skal brukes og behandles her, så har du også litt mer styr på det, siden du ikke har erfaring fra tidligere.

De kan varmt anbefales.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...