AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har innsett at jeg må gå til innkjøp av en ny laptop. Den jeg har nå (som også er den eneste pcen jeg har) fungerer helt forferdelig dårlig, og alt er galt med den. Saken er at jeg ikke har idé om hva jeg skal velge? Det er så utrolig mange forskjellige merker og modeller at jeg går helt i surr. Jeg har ikke peiling på hva jeg burde velge. Er det noen som kan komme med forslag? Jeg skal bruke pcen mest til nettsurfing. Viktig at den har kamera (men det har vel alle laptoper nå kanskje?) Kommer også til å bruke den litt til skolearbeid. Vil ikke bruke kjempemye penger på det, men vil heller ikke ha noe billig skvip som jeg ikke blir fornøyd med. Noen som har forslag til meg?
2shy Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Hva er budsjettet ditt? Det som er viktig å tenke på når du kjøper laptop, er prosessor, minne, og lagringskapasitet. Styr unna alt med Intel Celeron prosessor
Gjest Thefainter Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Har du noen max. pris? Ønsker på hvor stor eller liten den skal være? ASUS U36JC har 13,3" skjerm, så du syns kanskje det er litt lite? Men den har fått god omtale og ser utrolig kul ut, syns jeg
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Nja, jeg tenkte i hovedsak 5-6000 kr, men er villig til å strekke meg litt. Den kan godt være stor. Hvertfall ikke for liten! TS
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Har du noen max. pris? Ønsker på hvor stor eller liten den skal være? ASUS U36JC har 13,3" skjerm, så du syns kanskje det er litt lite? Men den har fått god omtale og ser utrolig kul ut, syns jeg Ja, jeg synes den blir litt for liten. Men den var stilig da
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Hva med en Samsung Chromebook? Den hadde jeg ikke sett før jeg googlet den nå. Like utseendet, og at den er "bygd for internett", men jeg vet ikke helt. Og fant ikke noen pris foreløpig heller, men den kan kanskje være litt dyr? Da er det kanskje liksågreit med en mac?
2shy Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Den hadde jeg ikke sett før jeg googlet den nå. Like utseendet, og at den er "bygd for internett", men jeg vet ikke helt. Og fant ikke noen pris foreløpig heller, men den kan kanskje være litt dyr? Da er det kanskje liksågreit med en mac? Jeg har konvertert til Mac etter mange mange mange år med windows. For en fryd!
DBM Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 Nja, jeg tenkte i hovedsak 5-6000 kr, men er villig til å strekke meg litt. Den kan godt være stor. Hvertfall ikke for liten! TS Chromebook ligger innenfor budsjettet ditt. Men du får se om den passer til ditt bruk.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #12 Skrevet 10. juli 2011 Asus, Lenovo og Samsung er ihvertfall stødige merker. Unngå Dell og HP.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 Chromebook ligger innenfor budsjettet ditt. Men du får se om den passer til ditt bruk. Men hvor får man kjøpt denne da? Jeg finner den ikke hos expert og elkjøp osv.. Asus, Lenovo og Samsung er ihvertfall stødige merker. Unngå Dell og HP. Asus er den jeg har nå, ikke fornøyd i det hele tatt. Jeg trodde HP var et bra merke jeg.. Samboeren min har hvertfall aldri hatt trøbbel med den. Det er så vanskelig å velge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå