Sugardoll Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Opprettet paypal for et par dager siden, bekreftet kort og det gikk greit. Når jeg nå skulle overføre penger fra bank til paypal brukte jeg overføre regninger, det som står på paypal at jeg skal bruke er innenlandsk betaling til paypal, dette fant ikke jeg når jeg skulle overføre pengene (sparebank1). Er det noen som har erfaring med paypal og brukt betale regninger istedet for innenlandsk betaling her? (som har fått pengene inn på paypal).
LadyStarlight Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Trenger man å sette inn penger på paypal da? Hos meg er det slik at når jeg betaler via paypal, "henter" den penger automatisk fra kontoen jeg har knyttet opp i mot paypal.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Du trenger ikke overføre noe som helst så lenge du har kortet ditt der.
Rainbow Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har også bare fått det trukket direkte fra kortet, som å betale i nettbank, bare at det er tryggere i enkelte sammenhenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå