AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Lurer på om det er noen som har prøvd Singelmingel. Jeg ser på nettsiden deres at de har afterwork-treff hver fredag i Oslo. Aldersgruppe 30-50. Det hadde jo vært gøy å prøve, hvis det er en del hyggelige folk i 30-årene der. Jeg tenker ikke nødvendigvis at man finner mannen i sitt liv der, men kunne tenke meg flere single venninner.
AnneBonny Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Siden er full av skrivefeiler og rot. Med en personlighetstest som du må skrive inn fornavn, etternavn og mail først for å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Siden er full av skrivefeiler og rot. Jeg la ikke spesielt merke til skrivefeil når jeg skumleste første gang. Men hvis man ser etter, er det klart man finner det. Da la jeg jo også merke til din skrivefeil, selv i det korte innlegget ditt. Jeg kommer nok ikke til å prøve Singelmingel. Virker som det er lite kjent. Og ut fra manglende respons på dette innlegget virket det heller ikke som folk er så interesserte i det. TS
AnneBonny Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Kan jo forsøke å få respons her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå