Gå til innhold

Hold-in undertøy på Lindex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd det?

Så tilfeldigvis at de var ganske billige (179 eller noe per stykk) sist jeg var innom Lindex, og ble nysgjerrig.

Så, ja, noen som har prøvd, og vil dele erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd noe av hold -in undertøy og sånn og lurer bare generelt på om hold-in er ubehagelig å gå med?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hold-in når jeg bruker kjoler og skjørt. Synes ikke det er ubehagelig på noen måte. Jeg har en modell som ikke selges lengre, den går fra litt nedpå på låret til godt over magen. Skulle gjerne hatt ny, for de blir stygge etterhvet, de er trange å få på, og der man da alltid tar takk med fingrene og drar dem opp, blir stikken i stoffet skadet/ryker. Jeg vet ikke hvilken du mener til 179 kr, min betalte jeg litt over 400 for.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hold-in når jeg bruker kjoler og skjørt. Synes ikke det er ubehagelig på noen måte. Jeg har en modell som ikke selges lengre, den går fra litt nedpå på låret til godt over magen. Skulle gjerne hatt ny, for de blir stygge etterhvet, de er trange å få på, og der man da alltid tar takk med fingrene og drar dem opp, blir stikken i stoffet skadet/ryker. Jeg vet ikke hvilken du mener til 179 kr, min betalte jeg litt over 400 for.

Den til rundt 179 var en trusesak, altså ikke et like stort plagg som det du beskriver. Det så ut som en truse, bare at den hadde et høyere liv enn "vanlige" truser.

Andre jeg har sett har kostet rundt 600 og oppover, derfor jeg ble overrasket når jeg så den på Lindex... Hvor kjøpe du din?

-TS

Gjest shirleys-secret
Skrevet

Når jeg jobbet på Lindex var det ikke så veldig mange som kjøpte slike, men tror de skal være ganske greie. Virker som at de er i en grei kvalitet, og at de holder inn det de skal.

De er jo billige, så det er jo bare å kjøre på og se om det er noe for deg? :)

Ser at man nå kan kjøpe de på nettet også.

AnonymBruker
Skrevet

Den til rundt 179 var en trusesak, altså ikke et like stort plagg som det du beskriver. Det så ut som en truse, bare at den hadde et høyere liv enn "vanlige" truser.

Andre jeg har sett har kostet rundt 600 og oppover, derfor jeg ble overrasket når jeg så den på Lindex... Hvor kjøpe du din?

-TS

Jeg kjøpte min på Lindex, men som sagt, den har blitt stygg der jeg tar i å drar den på, så jeg ville hatt ny lik, men har ikke funnet den igjen på Lindex. Jeg likte den veldig, grunnet at jeg går mye med skjørt om vinteren, og da gav den god isolasjon, enn om jeg kun brukte strømpebukse. + jeg syntes den var kul under kortere skjørt, f.eks dongeriskjørt når man satt seg ned, og det så ut som man hadde korte tights under. Jeg har svart hold-in.

Skrevet

Har de stroppeløse hold-in-underkjoler i beige/nude?

• 3 måneder senere...
Skrevet

kompresjonsplaggHei!

Jeg lurer på om noen har erfaring med kompresjonsplagg fra Bonita Figur. De ser bra ut men før jeg kjøpe tenkte å høre først om noen kjenner dem. Jeg leste om produktet på netbuttiken og det virker som at det er det jeg leter etter.

Takk

Skrevet

Jeg bruker hold-in singletene fra Lindex, å er veldig fornøyd. De er veldig behagelie å ha på, å selv om jeg ikke får flat mage, så jevner "valkene" seg ut, å man får en bedre holdning av å bruke sånne plagg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt denne hold-in drakten og synes at den er super. Holder alt jeg ønsker inn. Den har til og med fransk åpning :fnise: . Jeg trenger ikke å ta den av når jeg må på do :fnise: .

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte den i nettbutikken Bonita Figur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...