Gå til innhold

Uff for en natt :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg er så flau! Var på fest i går og hadde drukket veldig mye. Jeg er i begynnelsen av 20 årene, og har aldri hatt sex før. Men i natt ble jeg med en fyr hjem. Veldig snill og grei, og tok hensyn ettersom jeg sa jeg var jomfru. Men jeg begynte å blø en del, uff uff!! Blodflekker på det hvite sengetøyet hans. I tillegg ante jeg ikke hva jeg drev med, og han måtte vise meg alt vi skulle gjøre, så pinlig! Hele akten var bare klønete, da det egentlig var vondt for meg, han måtte gjøre alt/vise meg. Han fingret meg, men jeg turte ikke runke han, siden jeg ikke har gjort det før. Har dårlig samvittighet for dette nå, man skal jo både gi og få. Jeg bare fikk :sjenert: han sa han kom inni meg, men jeg merket det ikke. Kan jo hende han løy for å få det overstått.

Jeg tenker mye på dette nå, og tenker stakkars gutt!! Må ha vært tidenes verste ons. tror dere han tenker mye over det, eller er det glemt allerede?

Jeg håper han har glemt det, og ikke forteller det til noen :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir garantert the laughing stock i vennegjengen. Garderobeprat, gangen han poppa ei jomfru. Kjipt men, sånn er det når man ikke klarer å holde beina lukket på fylla.

• Liker 4
Skrevet

En gang må alltid være den første, er det ikke slik dem sier :gjeiper: Gutter pleier å være stolte av å få seg en jomfru. Så det går nok helt sikkert bra med han. :gjeiper:

Men synes det hørtes litt dumt å miste jomfrudommen på en ONS. På en annen side, gutten var snill og du føler deg ok, så da er det vel ingen skade skjedd...

Ikke tenk så mye på det! Spist er spist. Gå videre og få deg gode sexerfaringer ;)

• Liker 1
Skrevet

Du blir garantert the laughing stock i vennegjengen. Garderobeprat, gangen han poppa ei jomfru. Kjipt men, sånn er det når man ikke klarer å holde beina lukket på fylla.

HAHA, fy faen! Godt det finnes folk med litt mer vett og forstand enn deg :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at du fikk en litt dårlig start på sexlivet - MEN etterhvert innser du at det hører med litt 'flaue' situasjoner. Enten får han det ikke opp, det er merkelige lyder, kneet låser seg, får mensen, fomling etc. Sex er litt grisete så ikke tenk så mye på sengklærne.

Hvis lignende skjer; le litt av situasjonen - det er ikke verdens undergang.

De fleste gutter jeg kjenner snakker minimalt om sexlivet sitt til kompiser, mindre enn det meg og venninnene mine gjør. Selvsagt finnes det unntak så ikke tenkt på det. De fleste vet at alkohol skaper de mest fomlete sexopplevlsene..

Håper neste gang blir topp :)

Skrevet

helt ærlig så tror jeg ikke han tenker så mye over det. Alle har før eller siden opplevd noe sånt, og det blir ikke snakket noe særlig om til andre heller :) Bare glem hele greia, neste gang så gjør du det bedre! Han virket ikke som den verste personen du kunne blitt med hjem, så jeg tror nok ikke det blir nevnt for andre fra han..

Skrevet

Han kom inni deg? Håper du går på pillen hvertfall. Hvis ikke bør du skaffe deg en angrepille i dag.

• Liker 1
Skrevet

For alt du vet, så kan han tro at du hadde mensen eller en mellomblødning, og at du var rasende full uten å ha kontroll. Men er ingenting å skamme seg over, så og si alle har seksuelle opplevelser av lignende slag. Welcome to the sex-world.

Vil bli bedre neste gang. Shine like the sun, bebe! ;-)

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar :sjenert:

Hehe uff, håper han ikke forteller dette til vennene sine! Eller, egentlig spiller det ingen rolle, for jeg vet ikke hvem de er.

Prøver å glemme dette nå. Men spørs om jeg tør å ha sex igjen, det gjorde jo så vondt! Synes bare så synd på han. Han drasset med seg meg hjem, og dette var det han fikk liksom :sjenert:

Jeg går på pillen forresten, så dersom han er fri for kjønnsykdommer så er alt bra :)

Skrevet

Jeg mener å huske at en av de franske panserfeministene en gang sa at den første gangen burde man ligge med noen man ikke hadde noe spesielt til overs for, siden det bare var vondt og klønete allikevel. Så kunne men heller få de gode opplevelsene senere med en som betyr noe.

Så i den forstand har du gjort det helt riktig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kom inni deg? Håper du går på pillen hvertfall. Hvis ikke bør du skaffe deg en angrepille i dag.

Brukte du prevensjon, Jomfru?

Skrevet

Jeg går på pillen forresten, så dersom han er fri for kjønnsykdommer så er alt bra :)

:filer:

AnonymBruker
Skrevet

For alt du vet, så kan han tro at du hadde mensen eller en mellomblødning, og at du var rasende full uten å ha kontroll. Men er ingenting å skamme seg over, så og si alle har seksuelle opplevelser av lignende slag. Welcome to the sex-world.

Vil bli bedre neste gang. Shine like the sun, bebe! ;-)

-Domino

Hun sa jo hun var jomfru så tror han nok ikke det var andre blødninger.

Skrevet

TS her. Tusen takk for svar :sjenert:

Hehe uff, håper han ikke forteller dette til vennene sine! Eller, egentlig spiller det ingen rolle, for jeg vet ikke hvem de er.

Prøver å glemme dette nå. Men spørs om jeg tør å ha sex igjen, det gjorde jo så vondt! Synes bare så synd på han. Han drasset med seg meg hjem, og dette var det han fikk liksom :sjenert:

Han visste at du var jomfru, så jeg ville ikke stresset noe med det. De færreste av oss (både kvinner og menn) er sexgud(inner) første gangen. Øvelse gjør mester, vet du :)

Første gangen er som regel vond, nervøs, usikker og klønete. Ikke verdens beste opplevelse med andre ord. Trøsten er at det bedrer seg svært raskt, bare man åpner opp for det, og ikke lar seg skremme av første gangen :)

Og forresten - skulle han finne på å si noe til noen om dette, så er det han som dummer seg ut. Slikt vil si så uendelig mye mer (negativt) om han, enn om deg. Forhåpentligvis er han mer til mann enn å snakke om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...