Gå til innhold

Priser på hygieneartikler i utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og pakker, og må enten kjøpe mindre beholdere til den store flasken min med shampoo, eller kjøpe ny shampoo, balsam etc.

Også lurte jeg rett og slett bare på om jeg skulle drite i det, og kjøpe det når vi kommer til Tyrkia? For de har vel kanskje noen av de største, internasjonale merkene på butikken der også..? Sparer plass og vekt i kofferten, ingen fare for lekkasjer og gris...

Ser egentlig ikke problemet selv, men så hører jeg liksom aldri om noen andre som gjør det, så...?;) Hva er bakdelen? Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver og pakker, og må enten kjøpe mindre beholdere til den store flasken min med shampoo, eller kjøpe ny shampoo, balsam etc.

Også lurte jeg rett og slett bare på om jeg skulle drite i det, og kjøpe det når vi kommer til Tyrkia? For de har vel kanskje noen av de største, internasjonale merkene på butikken der også..? Sparer plass og vekt i kofferten, ingen fare for lekkasjer og gris...

Ser egentlig ikke problemet selv, men så hører jeg liksom aldri om noen andre som gjør det, så...?;) Hva er bakdelen? Hehe!

Jeg kjøpte små beholdere på apoteket for en 10'er, pakker de i et par brødposer og putter de oppi kofferten. Jeg gjør det fordi håret mitt liker best Redken shampooen og jeg orker ikke å bruke dyrbar tid av ferie min på å jakte etter hårprodukter :) Når det er sagt så har nok tyrkia de fleste hårproduktene rema selger i sine dagligvarer.

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig dyrt for dusjsåpe, shampo osv i Tykia? REiser dit i år, og fikk tips om å ta med hjemmenfra fordi det var så dyrt der nede... men synes det hørtes litt merkelig ut.

Skrevet

Jeg tar aldri med meg slikt, kjøper alltid i utlandet! Da jeg var i Tyrkia var dt iallefall ikke dyrt, om man da ikke kjøper i hotellbutikken, der er det dyrt.... Men går man litt bort fra hotellet og finner butikker er det altså ikke dyrt for det i forhold til i Norge. Nå er jeg heller ikke sååå opptatt av at det må være rett merke, så jeg tar det jeg finner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...