AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Med sas fly fra hjembyen min, 2 ukers tid. Vet det var en sjangse å ta men det er SAS fly fra hjembyen og Apollo er vel seriøse nok til å la oss bo noenlunne ok? Noen med erfaring?
Daniel84 Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Hehe, nåja, det spørs når det er høysesong! Og mulig dere må bytte hotell noen ganger og.. Det er risken med å bo uspes, desverre. Dere får krysse fingrene og håpe på det beste! Ellers er nok reiselederne behjelpelige med hotellbytte for en pengesum, om hotellet er helt forferdelig, og de har annet ledig..
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Mallorca, alt annet er oppbestillt- skulle det bli ferie fra den datoen og i to uker måtte det bli slik, betalte 17tusen da. Får håpe på det beste
Daniel84 Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Jobbet for apollo på mallorca for noen år siden. De fleste hotellene vi har der er ganske så bra Men, som sagt så er det midt i høysesongen, så da kan man være både heldig og veldig uheldig.. Har dere spesifisert om dere skal på nordre delen av øya, eller sør siden? 17.000 for en uspess tur
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Jobbet for apollo på mallorca for noen år siden. De fleste hotellene vi har der er ganske så bra Men, som sagt så er det midt i høysesongen, så da kan man være både heldig og veldig uheldig.. Har dere spesifisert om dere skal på nordre delen av øya, eller sør siden? 17.000 for en uspess tur Ja, for 2 da:) Har du sett prisene nå ? Dette er jo BILLIG for 2 uker Har ikke peiling på hvor de plasserer oss. Velger likevel å stole på Apollo, virker som ett seriøst reiseselskap.
Daniel84 Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Ja, for 2 da:) Har du sett prisene nå ? Dette er jo BILLIG for 2 uker Har ikke peiling på hvor de plasserer oss. Velger likevel å stole på Apollo, virker som ett seriøst reiseselskap. De er nok like særiøse som resten av charterselskapene, men likevel, er det jo en risk å ta når man bestiller uspes.. da kan dere havne hvor som helst Får satse på det beste!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 De er nok like særiøse som resten av charterselskapene, men likevel, er det jo en risk å ta når man bestiller uspes.. da kan dere havne hvor som helst Får satse på det beste! Mallorca er en såpass liten øy at det skal gå bra, håper de er snill her ja, skal fortelle senere hvor vi havnet;)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Ja, for 2 da:) Har du sett prisene nå ? Dette er jo BILLIG for 2 uker Har ikke peiling på hvor de plasserer oss. Velger likevel å stole på Apollo, virker som ett seriøst reiseselskap. Jeg har vanskelig for å tro at det koster kr 17000 for to uker uspes til mallorca... :S Vi har bestilt spesifisert til mallorca midt i høysesong og betalte 12000 (for 2).. 2
MissStiles Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 Mallorca, alt annet er oppbestillt- skulle det bli ferie fra den datoen og i to uker måtte det bli slik, betalte 17tusen da. Får håpe på det beste 17 000kr? Wow, det var dyrt for å være uspesifisert reise. Uansett, så handler det nok om flaks på uspesifiserte reiser.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #11 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har vanskelig for å tro at det koster kr 17000 for to uker uspes til mallorca... :S Vi har bestilt spesifisert til mallorca midt i høysesong og betalte 12000 (for 2).. Da bestillte du sikkert god tid i forveien? Jeg bestillte i dag, lette i timsevis på nett men så og si alt var oppbestillt ( reiser i helgen ) prisene er mye høyere nå enn det jeg så tidligere i sesongen, med dette er transport til hotellet og flymat. Det er også for 2 uker.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2011 #12 Skrevet 10. juli 2011 (endret) Jeg har reist uspesifisert med andre reiseselskap til Malorca og var veldig fornøyd. Da hadde vi forberedt oss på å betale oss opp til en bedre standard. Jeg ville aldri reist uspesifisert alene. Jeg ser at Ving har tur for 4000/person fra Bergen spesifisert. Jeg synes det var en drøy pris dere betaler for uspesifisert. Endret 10. juli 2011 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har reist uspesifisert med andre reiseselskap til Malorca og var veldig fornøyd. Da hadde vi forberedt oss på å betale oss opp til en bedre standard. Jeg ville aldri reist uspesifisert alene. Jeg ser at Ving har tur for 4000/person fra Bergen spesifisert. Jeg synes det var en drøy pris dere betaler for uspesifisert. Hei, ser det samme som deg men det er helt i slutten av juli/ august,har bare 4 ukers ferie og da er jeg avhengig av å kunne reise NÅ, derfor det ble slik..
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2011 #14 Skrevet 10. juli 2011 Hei, ser det samme som deg men det er helt i slutten av juli/ august,har bare 4 ukers ferie og da er jeg avhengig av å kunne reise NÅ, derfor det ble slik.. Øh ... slutten av neste uke? Forøvrig synes jeg du burde sjekke spesifisertpriser før du velger uspesifisert.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #15 Skrevet 10. juli 2011 Øh ... slutten av neste uke? Forøvrig synes jeg du burde sjekke spesifisertpriser før du velger uspesifisert. Jeg sjekket ALLE spesifiserte reiser FØR jeg bestillte den uspesifiserte, i perioden nå får du ikke spesifisert tur 2 uker til Mallorca for under 22tusen
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2011 #16 Skrevet 10. juli 2011 Jeg sjekket ALLE spesifiserte reiser FØR jeg bestillte den uspesifiserte, i perioden nå får du ikke spesifisert tur 2 uker til Mallorca for under 22tusen Vel hvis du MÅ reise i morgen så er det rett. Hvis du derimot kan reise den 18. så får du spesifisert under 17.000 fra Bergen for to.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #17 Skrevet 10. juli 2011 Vel hvis du MÅ reise i morgen så er det rett. Hvis du derimot kan reise den 18. så får du spesifisert under 17.000 fra Bergen for to. Hm, fant ingen spes for 2 før første uken i august, søkte på alle mulige på Finn.no. kunne seff ta ruten om stavanger eller gardemoen da men det blir litt tungvint, jaja- håper vi er heldige, uansett blir vi nok mest borte fra hotellet. takk for svar da:)
Gjest Blondie65 Skrevet 10. juli 2011 #18 Skrevet 10. juli 2011 Hm, fant ingen spes for 2 før første uken i august, søkte på alle mulige på Finn.no. kunne seff ta ruten om stavanger eller gardemoen da men det blir litt tungvint, jaja- håper vi er heldige, uansett blir vi nok mest borte fra hotellet. takk for svar da:) Min erfaring er at Finn ikke fungerer. Du må gå inn på Solfaktor og Restplass.no - eller direkte på Apollo og Ving sine sider. Uansett - Apollo er et seriøst selskap. Ta med noen kroner til å oppgradere hotellet dersom det er under pari. Har reist tre ganger uspesifisert og var klar for å oppgradere men alle gangene fikk vi flottere rom enn forventet.
Daniel84 Skrevet 10. juli 2011 #19 Skrevet 10. juli 2011 Min erfaring er at Finn ikke fungerer. Du må gå inn på Solfaktor og Restplass.no - eller direkte på Apollo og Ving sine sider. Uansett - Apollo er et seriøst selskap. Ta med noen kroner til å oppgradere hotellet dersom det er under pari. Har reist tre ganger uspesifisert og var klar for å oppgradere men alle gangene fikk vi flottere rom enn forventet. Spørs jo om de i det heletatt har rom å oppgradere til da..
FantasDick Skrevet 10. juli 2011 #20 Skrevet 10. juli 2011 Har ikke reist uspesifisert med Apollo, men med Ving et par ganger. Var forberedt på det verste, men fikk helt ok rom/hotell alle gangene. Litt slitne hotell og kanskje ikke midt i de beste gatene, men helt ok steder og rene rom med ok komfort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå