AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Inspirert av tidligere tråder som omhandler hva man pleier å ha i veska si o.l, lurer jeg på hva dere vanligvis har i nattbordet? Jeg kan starte og vil for ordens skyld si at vi har ganske store/dype nattbord med 2 skuffer i hvert. Oppå nattbordet står det ei leselampe og der ligger også mobilen når jeg sover. I ene skuffa har jeg alt fra notatblokk/penn, paracet, håndkrem, mobillader o.s.v I andre skuffa har jeg diverse lesestoff + noe "leketøy" Samboeren min derimot har vel kun en mobillader og et bilblad i sitt nattbord, hehe..
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Leselampe Kryssordblad + penn bok (eller som regel en bok jeg er ferdig med) eurax (sånn til å ha på myggstikk) klokkealarm
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 (endret) Fjernet innlegget for nå har jeg ikke nattbord mere, de er pakket ned og er klare for flytting:D Endret 8. september 2011 av uAnonymBruker
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 La meg se: * Kondomer * Glidekrem * Paracet * Vekkeklokke * Koss PortaPro * Lader til iPhone og iPad Ja, det er visst alt.
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Kondomer, glidemiddel, noen leketøy (hovedsakelig vibratorer), snytepapir, batterier, mobilladere, tom paracet-pakke, tom ibux-pakke, p-pille-brettene, vekkerklokke (med ødelagt deksel), hårstrikk, hårbøyle, halsdrops, noen småpenger (fra bukselommer) og masse rot (smårask, innpakninger, merkelapper, kvitteringer, noen cd'er, en reisebok, en tullebok, papirer). Det må nevnes at jeg deler nattbord med typen, og alt smårot havner oppå nattbordet.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 En drøy halvmeter med bøker En radiovekkerklokke med wake-up light Briller Håndkrem Leppepomade Halspastiller Nattbordet er egentlig en liten bokhylle.
Gjest Harriet Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Leselamper er det eneste jeg har på nattbordene våre. Bok og blad tar jeg med meg i stuen når jeg står oppp - har ikke sånt liggende på nattbordet. Og annen ehhh "rekvisita" henter jeg fra kommoden i andre enden av rommet hvis behovet melder seg.
Capricorn Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Bøker og blader. Altfor mye Ibux, både fulle og tomme Vannflaske Håndkrem Lader til mobilen Sokker Fint med tråder som minner meg på hvor i huset det må ryddes
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har en "nattstol". Der ligger: - Klær som er i omløp - Sexleketøy som er i omløp - Lipsyl - Mobil - Bok hvis jeg leser
Askael Skrevet 10. juli 2011 #10 Skrevet 10. juli 2011 40 bøker. ("Nattbordet" mitt en en eske med bøker som aldri ble pakka opp sist jeg var på flyttefot.)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #11 Skrevet 10. juli 2011 Oppå står ei lampe, digital klokke og stearinlys. I skuffen ligger leketøy, kondomer, p-piller, smertestillende, hårstrikker, masse rot og øreplugger. I hyllen under skuffen er det masse blader og bøker.
Orchideae Skrevet 10. juli 2011 #12 Skrevet 10. juli 2011 vi har bare ett nattbord da vi har et lite soverom, men der står det alltid: - Vannglass - to lysestaker - digital vekkerklokke - En kurv under det - fliseklemmer og hårstrikker Før lå alltid en lapp jeg skrev av strømmen på, da sikringsskapet er over sengen. La den inni sikringsskapet istedet for kanskje en uke siden..
^me^ Skrevet 10. juli 2011 #13 Skrevet 10. juli 2011 (endret) oppå nattbordet: svangerskapsdagbok nåværende bok til lesing leselykt som festes til bok værstasjon med klokke mobil når jeg sover noen fliseklemmer bodyhop bodybutter aloe vera gel bodyshop cooling footlotion ofte en flaske vann første skuff øverst (roteskuffen) : - en haug med medisiner (ibux, halspastiller, nesespray, kosttilskudd og tidligere brukte medikamenter som ikke blir brukt lengre), kremer, lipsyl, sov-i-ro ørepropper, mer fliseklemmer, hårstrikker og andre småting. andre skuff (naughty drawer ): - 2 vibratorer - gel penisringer som ikke blir brukt - håndjern som heller ikke blir brukt - toalettrull - glidekrem - batterier tredje skuff: - gravidblader og andre jenteblader Endret 10. juli 2011 av ^me^
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2011 #16 Skrevet 10. juli 2011 Hva er fliseklemmer? Oppå mitt nattbord er det en lampe, og mobilen ligger der når jeg sover. I øverste skuff: Skrivebok og penn, to dildoer, en blindfold. Hylle under: Smykkeskrin, to flasker massasjeolje.
^me^ Skrevet 10. juli 2011 #17 Skrevet 10. juli 2011 (endret) greit, endret til det mer korrekte drawer fliseklemmer er slike: Endret 10. juli 2011 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2011 #18 Skrevet 10. juli 2011 Oppå: Philips Wake Uplight alarmklokke. En liten søt sparegris En liten søt skål der det ligger litt diverse, ørepropper et par paraceter (fremdeles i brettet altså) Inni: Blader En hel pose med ørepropper som typen har tatt på jobb Sovemaske Elektrisk varmepute (sliter med ryggen) Sånn refill termoispose til å ha isbiter/isvann i når jeg har vondt i hodet. Fullt i paracet/ibux og et par Strepsils Penn og blokk
Gjest Skrevet 10. juli 2011 #19 Skrevet 10. juli 2011 Veldig kjedelig : Bøker Hodelykt lader til mobilen når jeg sover ligger også mobilen og leppepomaden der
kaprifolen Skrevet 11. juli 2011 #20 Skrevet 11. juli 2011 Kjedelig her au.... Har ikke skuffer, men en liten boks oppå hylla til småting. Bok Fargekart En barnetegning Kleenex Curamed Lader En liten bamse jeg fikk av mannen da vi var ferdje kjærester Lampe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå