Gjest *usikker* Skrevet 18. november 2003 #1 Skrevet 18. november 2003 Dette fikk jeg i en mail fra Strawberrynet, betyr det at varen er sendt? Burde ikke da pengene være trukket fra min konto? (Det er de ikke, har sjekket.) Shipment Status Order No: Date of Order Received Current Status Date Dispatched Registered Post Ref. No.:: Remarks: 031110034 11/12/2003 Dispatched 11/12/2003 Hvor lang tid tar det, og om det blir stoppet i tollen, tar det lang tid før jeg blir informert om dette? Må jeg allikevel betale varen?
Gjest *usikker* Skrevet 18. november 2003 #2 Skrevet 18. november 2003 Og en annen ting; jeg krysset av for at det var en gave, er det større sannsynlighet for at den blir stoppet da??
Cilla Skrevet 18. november 2003 #3 Skrevet 18. november 2003 Varen er ihvertfall sendt, for dispatched betyr jo ekspedert. Om varen blir stoppet i tollen, får du jo varen etterhvert likevel, men du må kanskje betale 24% tillegg før du får den (spørs hva varens verdi er, om den er over eller under 200 kr). Dette får du beskjed om i posten. Aner ikke hvor lang tid det tar. Tror SN krysser av for gave uansett om du har krysset av for det eller ikke. Tror ikke det gjør at gaven glir lettere gjenom tollen. Bestilte et produkt for noen uker siden, det kostet 270 kr, men den slapp unna tollen. Tok meg da 4 dager fra jeg bestilte til jeg hadde den hjemme hos meg :D Det med pengene fra kontoen din aner jeg heller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå